Thumbnail
Ενημέρωση από την Πάτρα

Ο Δήμαρχος Πατρέων βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης στο δικαστικό Μέγαρο της Πάτρας για να απολογηθεί στον Εισαγγελέα για την άρνησή του να παραδώσει στοιχεία για τον επανέλεγχο συμβάσεων.

Υπόμνημα με τις θέσεις της δημοτικής αρχής κατέθεσε σήμερα το πρωί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών, ο δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ο οποίος είχε κληθεί μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, να μην σταλούν στοιχεία για τη μετατροπή των συμβάσεων 370 εργαζομένων, από ορισμένου σε αορίστου χρόνου.

Όπως αναφέρει ο δήμαρχος, η διαδικασία του επανελέγχου των συμβάσεων εντάσσεται στο πλαίσιο των απολύσεων που θέλει να κάνει η κυβέρνηση.

Όπως αναφέρει το patrastimes.gr εξερχόμενος του δικαστικού μεγάρου, ο δήμαρχος Πατρέων μίλησε στους συγκεντρωμένους τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι η δημοτική αρχή δεν πρόκειται να κάνει βήμα πίσω και δεν θα παραδώσει στοιχεία των εργαζομένων, όσες διώξεις κι αν ασκηθούν.

Αποχώρηση Κώστα Πελετίδη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων