Thumbnail
Πάτρα
Θα μπορούσε να είναι θέμα κινηματογραφικής  ταινίας, αλλά δεν είναι. Είναι ένα από τα δεκάδες περιστατικά που αποδεικνύουν ότι η παιδεία, η οποία βρίσκεται αυτή την περίοδο σε αναβρασμό, έχει πολλά χιλιόμετρα ακόμη να διανύσει για να γίνει αυτό που λέει το όνομά της.
 
Ένας μαθητής της Β΄Λυκείου σε Εσπερινό ΕΠΑΛ Πάτρας, κινδυνεύει με μαθηματική ακρίβεια να χάσει  τη χρονιά του λόγω απουσιών, πριν καν προλάβει να τρέξει η σχολική σεζόν. Ο λόγος;
 
Ο μαθητής έρχεται απο το Αίγιο στην Πάτρα καθώς μόνο εδώ υπάρχει η συκεκριμένη ειδικότητα που θέλει να σπουδάσει.
 
Έρχεται κανονικά με το ΚΤΕΛ, αλλά δεν έχει με τι να επιστρέψει καθώς το μάθημα τελειώνει στις 10.20 και το λεωφορείο αναχωρεί στις 10.15.
 
Ακούστε τώρα τη συνέχεια.
 
Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δεν δίνει άδεια  στον μαθητή να φύγει απο το μάθημα της τελευταίας ώρας πέντε λεπτά νωρίτερα ώστε να προλάβει το λεωφορείο, ούτε όμως του δικαιολογεί και μεταφορικά για ταξί γιατί δεν μπορεί να δικαιολογηθεί δρομολόγιο μεγαλύτερο των 20 χιλιομέτρων.
 
Αποτέλεσμα είναι ο μαθητής να χάνει όλη την τελευταία ώρα κάθε μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι σε λίγο καιρό θα μείνει από απουσίες.
 
Όλα αυτά στην Ελλάδα του 2014 και μάλιστα σε σχολεία όπως τα Εσπερινά, στα οποία τα παιδιά εργάζονται την ημέρα και μαθαίνουν γράμματα τη νύχτα.
 
Μάθε παιδί μου...μπάχαλο δηλαδή.
ΠΗΓΗ: thebest.gr/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων