Thumbnail
Την ώρα που το καράβι θαλασσοδερνόταν μεσοπέλαγα κάποιοι μετρούσαν στα γραφεία τους ασφάλιστρα και υπολόγισαν αποζημιώσεις

Το καράβι είχε αρχίσει να παίρνει πλέον εμφανή κλίση από τις πρώτες κιόλας ημέρες του φθινοπώρου. Αιτία η μετατόπιση φορτίου στα αμπάρια του σκάφους. Το καράβι που είχε αποπλεύσει το καλοκαίρι του '12 υπερφορτωμένο με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, με προαπαιτούμενα, με «μεταρρυθμίσεις», με απολύσεις και φόρους ήταν ολοφάνερο πως δεν θα ήταν δυνατόν να πιάσει ποτέ κανένα λιμάνι. Κάτι οι φθινοπωρινές φουρτούνες του ΕΝΦΙΑ, κάτι τα 100 μποφόρ των δόσεων, πλήρωμα και επιβάτες άρχισαν να συνειδητοποιούν πως το καράβι πήγαινε ολοταχώς για τα βράχια. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ήρθε και η φωτιά που άναψε η περίφημη αξιολόγηση του οικονομικού νηογνώμονα, αναγκάζοντας τον καπετάνιο να εκπέμψει σήμα κινδύνου για να σωθεί ο ίδιος, οι αξιωματικοί του και φυσικά οι επιβάτες της πρώτης θέσης, μια και τα σωστικά μέσα που διέθετε το πλοίο δεν έφταναν για την πλέμπα της οικονομικής θέσης και του καταστρώματος.

Κι ας φώναζαν κάποιοι εδώ και καιρό πως το αξιόπλοον του πλοίου ήταν εμφανώς πλαστογραφημένο και το σκαρί ήταν απλά ένα κουφάρι από σκουριασμένα παλιοσίδερα, μια σκέτη φαλκονέρα. Κι ας προειδοποιούσαν για τους κινδύνους της απόφασης του καπετάνιου να βγει στο πέλαγος με τις μηχανές να καίνε μια νοθευμένη βιωσιμότητα. Κι όποιος τολμούσε να μιλήσει για κινδύνους και πιθανά ναυάγια δενόταν στο μεσαίο κατάρτι του σκάφους και μαστιγωνόταν δημοσία θέα από το γραφείο Τύπου και δημοσίων σχέσεων της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Όταν, όμως, οι φλόγες έγιναν ορατές από τους επιβάτες και οι καπνοί έπνιξαν το πρώτο κατάστρωμα, ο πλοίαρχος και ο δεύτερος άρχισαν να ψάχνουν για σωσίβια που στη δική τους γλώσσα τα είχαν βαφτίσει «μαξιλαράκια». Στην επιχείρηση ρυμούλκησης του μισοβυθισμένου σκάφους έσπευσαν να συμμετάσχουν γνωστοί Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες και εκδοτικές ναυαρχίδες με σκοπό να κρατήσουν το καράβι στο στραβό του αρμένισμα. Κι ας έπλεε το καράβι προς τα βράχια μιας προαναγγελθείσας καταστροφής. Ακόμα κι όταν οι κάβοι κόπηκαν από τον άγριο καιρό, τα παραπλέοντα συμφέροντα συνέχισαν να συνιστούν στους επιβάτες να ακολουθούν αδιαμαρτύρητα τις οδηγίες του πλοιάρχου και των αξιωματικών του μια και πιθανή αναταραχή θα προκαλούσε σημαντική μείωση στην τιμή της μετοχής της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Την ώρα που το καράβι θαλασσοδερνόταν μεσοπέλαγα κάποιοι μετρούσαν στα γραφεία τους ασφάλιστρα και υπολόγισαν αποζημιώσεις. Ανεκδιήγητοι σκυλοπνίχτες ψυχών. Αυτοί είναι που θέλουν να μας ρυμουλκήσουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;