Thumbnail
ΟΙΕΛΕ

Σε σοβαρές καταγγελίες για διορισμούς στο δημόσιο ατόμων με πλαστούς τίτλους σπουδών προχώρησε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ). Σύμφωνα με τις καταγγελίες τις προηγούμενες ημέρες υπεγράφη λίστα διοριστέων του διαγωνισμού 5Κ/2015 (ΦΕΚ 6/27-10-2015) του ΑΣΕΠ και οι εγγεγραμμένοι της λίστας διορίζονται άμεσα στο Δημόσιο. Μετά από σύγκριση των στοιχείων από τους πλαστούς-παράνομους τίτλους ιδιωτικών ΤΕΕ με τους πίνακες διοριστέων του συγκεκριμένου διαγωνισμού  του ΑΣΕΠ η ΟΙΕΛΕ διαπιστώσε "ότι υπάρχουν τουλάχιστον 20 κάτοχοι παράνομων, δήθεν «άριστων» (με είκοσι), τίτλων σπουδών από τα συγκεκριμένα ιδιωτικά ΤΕΕ στη λίστα, όπου τοποθετήθηκαν με βάση τον τίτλο αυτό".
Κατόπιν τούτου η ΟΙΕΛΕ ζήτησε σήμερα με επιστολές της προς τον ΑΣΕΠ και τον Αναπληρωτή Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης να γίνει άμεσα διαγραφή των κατόχων παράνομων τίτλων από τον συγκεκριμένο πίνακα  διοριστέων και να εφαρμοστεί σχετικό πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης.. Αρ.Πρωτ.:Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347) οι οποίοι καλούν:

•    Να προχωρήσει σε κάθε ενέργεια προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα των σπουδαστών που κατέχουν παράνομους τίτλους. Επομένως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι τίτλοι αυτοί (είτε αφορούν ανθρώπους που υπηρετούν σήμερα στο δημόσιο, είτε διεκδικούν διορισμό) είναι άκυροι και θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις για να πιστοποιηθούν οι γνώσεις τους και να νομιμοποιηθεί ο τίτλος σπουδών τους.

•    Να προχωρήσει η κυβέρνηση σε άμεση νομοθετική ρύθμιση, προκειμένου να τροποποιηθεί το άρθρο 24, παρ. 2 του Ν. 3577/2007 και να μην υπάρχει χρονικός προσδιορισμός στον έλεγχο των παρατυπιών των ιδιωτικών ΤΕΕ (δηλ. να ελέγχονται οι παρανομίες και πριν το 2004).
Η ΟΙΕΛΕ μάλιστα παραθέτει ενδεικτικά και κατάλογο ατόμων (με τα μικρά τους ονόματα) τα οποία υποστηρίζει ότι είναι κάτοχοι πλαστών τίτλων σπουδών και τονίζει:  "Έχουμε πολλάκις επισημάνει το σοβαρό κίνδυνο που δημιουργείται από την έκδοση πλαστών/παράνομων τίτλων σπουδών από φορείς ιδιωτικής εκπαίδευσης για το δημόσιο αγαθό της Παιδείας, για τη διαφάνεια και για την ισονομία. Η απόσυρση της κρατικής εποπτείας από την ιδιωτική εκπαίδευση με το νόμο Αρβανιτόπουλου το 2014 επιδείνωσε την ήδη δύσκολη κατάσταση. Είναι, επομένως, αναγκαίο, να υπάρξει σοβαρός έλεγχος της πολιτείας στους τίτλους σπουδών όσων συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του Δημοσίου με βάση όσα ορίζει το πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και να αποκατασταθούν συνθήκες διαφάνειας για να μην οξύνονται οι ανισότητες".

ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)
Αρθ. Ιδρ. Απόφασης Πρωτοδ. Αθηνών 20376/58
Χαλκοκονδύλη 13, 104-32, Αθήνα
Τηλ: 5238148, 5230819
Fax: 5230819
e-mail: [email protected],
[email protected]
 site:          www.oiele.gr
___________________________________________________________________

Αθήνα,19/5/2016
Αριθμ. Πρωτ:40824

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ-ΠΛΑΣΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ! – Η ΟΙΕΛΕ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

Δεν έχει τέλος το σκάνδαλο του διορισμού στο Δημόσιο κατόχων παράνομων τίτλων σπουδών από παρόχους ιδιωτικής εκπαίδευσης που μαίνεται εδώ και μια δεκαετία! H ΟΙΕΛΕ πληροφορήθηκε ότι τις προηγούμενες ημέρες υπεγράφη λίστα διοριστέων του διαγωνισμού 5Κ/2015 (ΦΕΚ 6/27-10-2015) του ΑΣΕΠ και οι εγγεγραμμένοι της λίστας διορίζονται άμεσα στο Δημόσιο. Μετά από σύγκριση των στοιχείων από τους πλαστούς-παράνομους τίτλους ιδιωτικών ΤΕΕ με τους πίνακες διοριστέων του συγκεκριμένου διαγωνισμού  του ΑΣΕΠ  διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον 20 κάτοχοι παράνομων, δήθεν «άριστων» (με είκοσι), τίτλων σπουδών από τα συγκεκριμένα ιδιωτικά ΤΕΕ στη λίστα, όπου τοποθετήθηκαν με βάση τον τίτλο αυτό.

Η Ομοσπονδία μας ζήτησε σήμερα με επιστολές της προς τον ΑΣΕΠ και τον Αναπληρωτή Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης να γίνει άμεσα διαγραφή των κατόχων παράνομων τίτλων από τον συγκεκριμένο πίνακα  διοριστέωνκαι να εφαρμοστεί σχετικό πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης.. Αρ.Πρωτ.:Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347) η οποία καλεί:

•    Να προχωρήσει σε κάθε ενέργεια προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα των σπουδαστών που κατέχουν παράνομους τίτλους. Επομένως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι τίτλοι αυτοί (είτε αφορούν ανθρώπους που υπηρετούν σήμερα στο δημόσιο, είτε διεκδικούν διορισμό) είναι άκυροι και θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις για να πιστοποιηθούν οι γνώσεις τους και να νομιμοποιηθεί ο τίτλος σπουδών τους.

•    Να προχωρήσει η κυβέρνηση σε άμεση νομοθετική ρύθμιση, προκειμένου να τροποποιηθεί το άρθρο 24, παρ. 2 του Ν. 3577/2007 και να μην υπάρχει χρονικός προσδιορισμός στον έλεγχο των παρατυπιών των ιδιωτικών ΤΕΕ (δηλ. να ελέγχονται οι παρανομίες και πριν το 2004)
Έχουμε πολλάκις επισημάνει το σοβαρό κίνδυνο που δημιουργείται από την έκδοση πλαστών/παράνομων τίτλων σπουδών από φορείς ιδιωτικής εκπαίδευσης για το δημόσιο αγαθό της Παιδείας, για τη διαφάνεια και για την ισονομία. Η απόσυρση της κρατικής εποπτείας από την ιδιωτική εκπαίδευση με το νόμο Αρβανιτόπουλου το 2014 επιδείνωσε την ήδη δύσκολη κατάσταση. Είναι, επομένως, αναγκαίο, να υπάρξει σοβαρός έλεγχος της πολιτείας στους τίτλους σπουδών όσων συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του Δημοσίου με βάση όσα ορίζει το πόρισμα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και να αποκατασταθούν συνθήκες διαφάνειας για να μην οξύνονται οι ανισότητες.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 


ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

Συνημμένες:

1)    Η επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς τον ΑΣΕΠ
2)    Η επιστολή της ΟΙΕΛΕ προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Βερναρδάκη
3)    Ο πίνακας των διοριστέων που είναι κάτοχοι παράνομων-πλαστών τίτλων με βάση τα συγκριτικά στοιχεία που συλλέξαμε.

Για ευνόητους λόγους στοιχεία των κατόχων έχουν σβηστεί.


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)
Αρθ. Ιδρ. Απόφασης Πρωτοδ. Αθηνών 20376/58
Χαλκοκονδύλη 13, 104-32, Αθήνα
Τηλ: 5238148, 5230819
Fax: 5230819
e-mail: [email protected],
[email protected]
 site:          www.oiele.gr
___________________________________________________________________

Αθήνα, 18/5/2016
Αριθμ. Πρωτ: 40825
ΠΡΟΣ: Τον ΑΣΕΠ

Με έκπληξη διαπιστώσαμε, μετά από έρευνά μας, ότι στους πίνακες επιτυχόντων του διαγωνισμού 5Κ/2015 (ΦΕΚ 6/27-10-2015) του ΑΣΕΠ  περιλαμβάνονται τουλάχιστον είκοσι (20) κάτοχοι παράνομων τίτλων σπουδών από ιδιωτικά ΤΕΕ της Άρτας (τα σχετικά στοιχεία επισυνάπτονται).
Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το Αρ.Πρωτ.:Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ.1/ΕΜΠ1347 πόρισμα της τριμελούς Επιτροπής Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που εκδόθηκε μετά από εντολή του τότε Αναπληρωτή Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Γ. Κατρούγκαλου, όσοι εκ των κατόχων των παράνομων τίτλων εργάζονται αυτή τη στιγμή στο δημόσιο, αλλά και όσοι περιμένουν να διοριστούν, θα πρέπει να δώσουν εκ νέου εξετάσεις προκειμένου να αποκτήσουν νόμιμα τίτλο σπουδών και για να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η ισονομία.
Ζητούμε να εφαρμοστούν όσα ορίζει το πόρισμα του σώματος των Επιθεωρητών και να αφαιρεθούν τα ονόματα των κατόχων των παράνομων τίτλων από τις λίστες των επιτυχόντων.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pritaneon
106η Σύνοδος Πρυτάνεων: Τα 7 κρίσιμα ζητήματα που "τέθηκαν στο τραπέζι"
Ποια τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια που συζητήθηκαν στην 106η Σύνοδο Πρυτάνεων
106η Σύνοδος Πρυτάνεων: Τα 7 κρίσιμα ζητήματα που "τέθηκαν στο τραπέζι"