Thumbnail
Από τον Ιούνιο του 2017, ο Πειραιάς θα συνδέεται απευθείας με το αεροδρόμιο, σε μόλις 45 λεπτά με την ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, εξυπηρετώντας όχι μόνο τους κατοίκους αλλά και τους τουρίστες που θα φτάνουν στο λιμάνι.

Μάλιστα, σύμφωνα με το ΑΠΕ, από τον Απρίλιο, θα ξεκινήσει να λειτουργεί το δρομολόγιο Αθήνα-αεροδρόμιο.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, στην επίσκεψή του στις νέες αποβάθρες του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, μετά την ολιγόλεπτη διαδρομή που πραγματοποίησε με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτράμαξας:

O κεντρικός σταθμός σιδηροδρόμου της χώρας ήταν κλειστός, έξι χρόνια το έργο ήταν κολλημένο. Επιτέλους, είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τον Απρίλιο ο σταθμός θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα παραδοθεί στους πολίτες, στο κοινό, για να μπορεί να απολαύσει έναν σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο. Τον Ιούνιο θα φτάσει μέχρι τον Πειραιά και τα έργα συνεχίζονται προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό, όπως συνεχίζεται η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με τον σταθμό του Μετρό ως νέο έργο.

O υπουργός τόνισε ακόμα ότι η προτεραιότητα που έχει δοθεί στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στον σιδηρόδρομο, «παίρνει σάρκα κι οστά» και συμπλήρωσε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές μας υποδομές».

Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση στην σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ο υπουργός τόνισε ότι:
Tα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης υπολογίζονται το 2019. Δίνουμε μια μάχη, ώστε μεγάλα κομμάτια όπως είναι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή όπως είναι η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Αίγιο να τελειώσουν πολύ νωρίτερα. Εκτιμούμε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Αθήνα- Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη και θα έχουμε ξεκινήσει και τα νέα έργα για τον σιδηρόδρομο και τον προαστικό.
 

Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα από τα κλασικά παραδείγματα ντροπής «για τους χρόνους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, για το πώς δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για την χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία