Thumbnail
Ο κουμπουροφόρος ενοχλήθηκε επειδή οι φιλόζωοι πέρασαν με το αυτοκίνητο τους από χωματόδρομο ο οποίος ήταν κοντά στο σπίτι του και βρήκαν τυχαία τα σκυλιά αλυσοδεμένα σε κακή κατάσταση.

Στην κυριολεξία μέσα από τα χέρια των αστυνομικών κατάφερε να ξεφύγει ο άνδρας που το απόγευμα της 5ης Μαρτίου απείλησε στα Μέγαρα Αττικής χρησιμοποιώντας πιστόλι τους εθελοντές της ομάδας «Forgotten Strays» (Ξεχασμένα Αδέσποτα), οι οποίοι βρήκαν πέριξ του σπιτιού σε δημόσιο χώρο σκυλιά ράτσας Πίτμπουλ σε άθλια κατάσταση γεμάτα πληγές στο κεφάλι τους πιθανότατα από κάποια μάχη.

Ο κουμπουροφόρος ενοχλήθηκε επειδή οι φιλόζωοι, που μας έστειλαν και το φωτογραφικό υλικό, πέρασαν με το αυτοκίνητο τους από χωματόδρομο ο οποίος ήταν κοντά στο σπίτι του και βρήκαν τυχαία τα σκυλιά αλυσοδεμένα σε κακή κατάσταση. Αρχικά πυροβόλησε προς το μέρος τους και το έδαφος λέγοντας του ότι ο δρόμος είναι δικό του και δεν πρέπει να σταθμεύσουν εκεί και στη συνέχεια μπήκε στο αυτοκίνητο του και απειλούσε να χτυπήσει και το δικό τους όχημα ενώ πρώτα έδωσε το πιστόλι στη γυναίκα του για να το κρύψει εντός του σπιτιού...

H ανάρτηση της ομάδας

Η Μαρία Πλίνη, μέλος της εθελοντικής ομάδας «Forgotten Strays» εξήγησε στο www.zoosos.gr με τι ήρθαν αντιμέτωποι και πως παντού κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους έβλεπαν ζώα σε απαράδεκτες συνθήκες δεμένα εντός και εκτός σπιτιών ακόμα και μέσα στο δάσος.

Μετά την καταγγελία που έκαναν αρχικά τηλεφωνικά οι αυτόπτες μάρτυρες, όπως μας εξήγησε, περιπολικό πήγε επί τόπου και ένας εκ των αστυνομικών αντί να συνοδεύσει τον κουμπουροφόρο, τον άφησε να μπει μόνος του στο σπίτι του για να πάρει την αστυνομική του ταυτότητα με αποτέλεσμα να ξεφύγει από εσωτερική σκάλα, να κλείσει την γκαραζόπορτα της οικίας του και να διαφύγει της σύλληψης στο πλαίσιο του αυτοφώρου και φυσικά να βρει όλο το χρόνο που χρειάζεται για να κρύψει όλα τα όπλα που όπως ειπώθηκε είχε.

Πέρα από την ανικανότητα της Αστυνομίας  – που είναι οφθαλμοφανής στην συγκεκριμένη περίπτωση – οι αυτόπτες μάρτυρες εξήγησαν στο www.zoosos.gr ότι η κατάσταση που αντίκρυσαν στα Μέγαρα είναι τραγική. Αλυσοδεμένα σκυλιά κλεισμένα σε κοτέτσια, άλλα χωρίς τίποτα να τα προστατεύει. Κάποια χωρίς τροφή και νερό, άλλα άρρωστα, νεογέννητα κουτάβια παντού. Πεινασμένα αδέσποτα να τρέφονται με ό,τι είχε απομείνει από κουφάρια άλλων ζώων.

Και όλα αυτά σε μια περιοχή τόσο κοντά στην Αθήνα και ενώ ο Δήμος Μεγαρέων ουσιαστικά δεν κάνει τίποτα, και δεν έχει πρόγραμμα για την διαχείριση των αδέσποτων, ούτε φυσικά έχει ενδιαφερθεί σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ. να ξεκινήσει ελέγχους για τον τερματισμό της κακοποίησης των οικόσιτων. Αφού κανείς δεν σκέφτεται ότι τα έσοδα από τα διοικητικά πρόστιμα θα πάνε στα ταμεία του δήμου.

Θυμίζουμε ότι ο Δήμος Μεγαρέων διαφήμισε το «φιλοζωικό» του έργο τον Ιανουάριο του 2016 μετά την τοποθέτηση 9 ταϊστρών που και αυτές ήταν χορηγία ιδιωτών κτηνιάτρων. Όμως πέραν τούτου ουδέν…

Και για να συνοψίζουμε οι εθελοντές οι οποίοι νοιάζονται για τα ζώα έρχονται αντιμέτωποι με τους βασανιστές των ζώων, με την ανίκανη Αστυνομία και τον αδιάφορο Δήμο Μεγαρέων. Ο απόλυτος συνδυασμός ώστε τα ζώα να κακοποιούνται μέχρι θανάτου και οι βασανιστές τους να μένουν ατιμώρητοι.

Πηγή: zoosos.gr

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.