Το μεγαλύτερο μέρος του έργου έχει ολοκληρωθεί και οι εργασίες επικεντρώνονται τώρα κυρίως στην ασφαλτόστρωση, τις διαγραμμίσεις και τα ηλεκτρολογικά των σηράγγων.
Στο κομμάτι των Τεμπών, με μήκος 24 χιλιόμετρα, έχουν κατασκευαστεί τρεις δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκος 22 χιλιομέτρων.
Ουσιαστικά οι εκδρομείς του Πάσχα θα ταξιδέψουν σε αυτό το κομμάτι σε... άλλο αιώνα καθώς οι συνθήκες θα αλλάξουν τόσο στο θέμα της ασφάλειας όσο όμως και σε ό,τι αφορά στον χρόνο που απαιτείται για την κάλυψη αυτού του τμήματος.
Το ίδιο θα συμβεί και στον άξονα Κορίνθου – Πατρών, αλλά και στην νέα εθνική από το Αντίρριο ως τα Ιωάννινα.
Και στα δύο αυτά τμήματα ως το Πάσχα αναμένεται ο δρόμος να είναι έτοιμος κατά 90% και έτσι να έχουμε την λεγόμενη “λειτουργική” παράδοσή του. Μεγάλα τμήματα του δρόμου δηλαδή θα παραδοθούν στην κυκλοφορία, ωστόσο δεν θα είναι όλα συνδεδεμένα μεταξύ τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η Ιόνια Οδός όπου ακόμη και αν κερδηθεί το στοίχημα των σηράγγων της Κλόκοβας ο κόμβος του Ρίου δεν θα είναι έτοιμος πριν το ερχόμενο Φθινόπωρο. Ωστόσο θα έχει παραδοθεί, όπως όλα δείχνουν το τμήμα που παρακάμπτει το δύσκολο κομμάτι του Μενιδίου και έτσι σίγουρα οι εκδρομείς του Πάσχα θα πάρουν μια μεγάλη ανάσ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ