Σύμφωνα με τον ίδιο η εμπειρία από ανάλογα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο εξωτερικό δείχνει ότι το Σάββατο μπορεί να υπήρξε μια αρνητική συγκυρία πολλών παραγόντων οι οποίοι αν επενεργούσαν μόνοι τους θα ήταν απίθανο να προκαλούσαν το δυστύχημα.
«Ψάχνουμε να βρούμε τις αιτίες (…) θα αναλύσουμε την κατάσταση» τόνισε ο κ. Πετράκης, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι ο ΟΣΕ εξετάζει το ενδεχόμενο τοποθέτησης καμερών σε σταθερά σημεία κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά και στις μηχανές ώστε να εποπτεύεται η συμπεριφορά του συστήματος.
Ωστόσο, αναφερόμενος στην τοποθέτηση καμερών, ο κ. Πετράκης τόνισε το μεγάλο τους κόστος καθώς απαιτείται μελέτη για την τοποθέτησή τους αλλά και εκπαίδευση του προσωπικού.
Όπως τονίζει πάντως ο ΣΚΑΪ, πληροφορίες αναφέρουν ότι η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ειδικά στο συγκεκριμένο σημείο ήταν καλά συντηρημένη με περίφραξη, και έτσι υπάρχουν εκτιμήσεις ότι είτε υπήρχε κάποιο εμπόδιο (π.χ. μια πέτρα στις γραμμές) είτε αστοχία υλικού.
Για το δυστύχημα έχει συσταθεί επιτροπή το πόρισμα της οποίας αναμένεται να κατατεθεί την Παρασκευή.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη