Thumbnail
Στάση εργασίας

Οι εργαζόμενοι θέτουν πέντε ζητήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που υποστηρίζουν ότι θα γίνουν αιτία ταλαιπωρίας:

– Δεν υπάρχει καμία προετοιμασία για την αντικατάσταση στο τέλος του μηνός εκατοντάδων χιλιάδων χάρτινων καρτών με ηλεκτρονικές στα 15 σημεία πώλησης.

– Δεν έχουν γίνει από τα αρμόδια υπουργεία οι αναγκαίες ενέργειες για την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων (ΑΜΕΑ, άνεργοι κ.α)

– Δεν έχει γίνει προμήθεια του αναγκαίου αριθμού ηλεκτρονικών εισιτηρίων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της απλής διαδρομής. Έτσι, οι επιβάτες θα είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν ημερήσιο εισιτήριο, που κοστίζει πολύ ακριβότερα.

– Δεν έχουν ενημερωθεί οι επιβάτες για τη λειτουργία του νέου συστήματος.

– Δεν έχει τοποθετηθεί σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS σε όλα τα εκδοτήρια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων ΣΤΑΣΥ:

«Κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου συστήματος έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο δίκτυο της ΣΤΑ.ΣΥ, σύμφωνα με τις εντολές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη, η ταλαιπωρία των επιβατών ήταν πολύ μεγάλη και οι εντάσεις και οι διαπληκτισμοί με τους εργαζόμενους συνεχείς.

Βέβαια, ο κ. Σπίρτζης αρκέστηκε να επιδίδεται σε ανέξοδους λεονταρισμούς, απειλώντας τους εργαζόμενους με εισαγγελείς και πειθαρχικά και ουδόλως ασχολήθηκε με το πώς θα γίνει η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Αντίθετα, το Σωματείο μας, εδώ και ένα (1) χρόνο, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συναδέλφους εκδότες, καταγράφει προβλήματα και αστοχίες και ενημερώνουμε, εγγράφως, το Υπουργείο Μεταφορών, τον ΟΑΣΑ και τη Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ..

Οι παρεμβάσεις μας είχαν θετικά αποτελέσματα, αφού πολλές αστοχίες και ελλείψεις αποκαταστάθηκαν. Εάν είχε προχωρήσει η συνεργασία και ο διάλογος, που επιδιώκουμε, θα είχαν επιλυθεί και άλλα και δεν θα παρουσιαζόταν η άσχημη εικόνα, με τις τεράστιες ουρές, στους κεντρικούς σταθμούς του δικτύου.

Συνεχίζοντας τις προσπάθειές μας ανταποκριθήκαμε σε πρόσκληση και πήραμε μέρος σε σύσκεψη στον ΟΑΣΑ, όπου καταθέσαμε τις παρατηρήσεις και προτάσεις μας για την επίλυση των προβλημάτων.

Με την ευκαιρία θα πρέπει να σημειώσουμε σε σχέση με στοιχεία, που παρουσίασε ο ΟΑΣΑ για τις βλάβες του συστήματος, ότι μόνο οι επίσημα καταγεγραμμένες της τελευταίας εβδομάδας ήταν 110 !

Ενδεικτικά, αναφέρουμε ορισμένα από τα ζητήματα, που θέσαμε και πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν:

Δεν υπάρχει καμία προετοιμασία για την αντικατάσταση στο τέλος του μηνός εκατοντάδων χιλιάδων χάρτινων καρτών με ηλεκτρονικές στα 15 σημεία πώλησης.
Δεν έχουν γίνει από τα αρμόδια Υπουργεία οι αναγκαίες ενέργειες για την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων (ΑΜΕΑ, άνεργοι κ.α)

Δεν έχει γίνει προμήθεια του αναγκαίου αριθμού ηλεκτρονικών εισιτηρίων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της απλής διαδρομής. Έτσι, οι επιβάτες θα είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν ημερήσιο εισιτήριο, που κοστίζει πολύ ακριβότερα.Δεν έχουν ενημερωθεί οι επιβάτες για τη λειτουργία του νέου συστήματος.
Δεν έχει τοποθετηθεί σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS σε όλα τα εκδοτήρια.

Είναι προφανές ότι μετά απ’ αυτές τις παρατηρήσεις μας η ευθύνη για την ταλαιπωρία των επιβατών θα βαρύνει αποκλειστικά και προσωπικά τον κ. υπουργό, που εμμένει στη βιαστική λειτουργία του νέου συστήματος αδιαφορώντας για τις συνέπειες σε επιβάτες και εργαζόμενους.

Να σημειώσουμε δε ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο χρειάστηκε 18 και πλέον μήνες και εδώ ο κ. υπουργός θέλει να γίνει σε 7 μήνες!

Για αυτό να ξέρει ο κ. υπουργός ότι για το πόσο και εάν λειτουργεί σωστά το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου αυτό το βιώνει καθημερινά ο επιβάτης.

Επίσης, ζητάμε απ’ όλους να σταματήσουν να παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια σε βάρος των επιβατών και του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών θεωρώντας ότι βρίσκουν «έδαφος» για να συκοφαντήσουν και να πλήξουν το συνδικαλιστικό κίνημα.

Τέλος, καταγγέλλουμε ως απαράδεκτες, άθλιες και αυταρχικές τις απειλές του υπουργού Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη προς τους εργαζόμενους.

Ο κ. υπουργός οφείλει να ξέρει ότι οι απειλές, οι «επιστρατεύσεις» και γενικότερα ο αυταρχισμός δεν κάμπτει τους εργαζόμενους και να κατανοήσει, μια για πάντα, ότι ούτε οι εισαγγελείς ούτε τα πειθαρχικά θα σταματήσουν τη συνδικαλιστική δράση και τις συλλογικές αποφάσεις.

Ο κ. Σπίρτζης οφείλει να ανακαλέσει τώρα τις απειλές του. Σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις μέχρι να το πράξει.


Το ΔΣ του Σωματείου μας αποφάσισε να ξεκινήσουμε τη Δευτέρα 9/10/2017 με προειδοποιητική στάση εργασίας (12-15:00), με προοπτική κλιμάκωσης»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων