Η λήψη μέτρων αποφασίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο υποδομών υπό τον Χρήστο Σπίρτζη και το ΓΓ Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, με την συμμετοχή των επικεφαλής των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών και του αναδόχου του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Για να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών και να αποφευχθούν νέες σκηνές χάους στα εκδοτήρια των σταθμών, δεδομένου ότι έως το τέλος του μήνα θα πρέπει να αντικατασταθούν περίπου 300.000 παλιές κάρτες με νέες ηλεκτρονικές, οι κάτοχοι καρτών θα υποβάλουν έναν ανοιχτο φάκελο ο οποίος θα περιέχει μία φωτογραφία τους, φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας, έγγραφο που αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ τους και έναν επταψήφιο κωδικό, ο οποίος είναι απαραίτητος σε περίπτωση που χαθεί η κάρτα. Στον φάκελο θα αναγράφεται το όνομα και η διεύθυνση των κατόχων.
Οι φάκελοι θα συγκεντρώνονται σε σημεία όπου υπάρχουν τερματικά έκδοσης καρτών και κατά τη διάρκεια της νύχτας, εργαζόμενοι του αναδόχου μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ θα εκδίδουν τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες. Στη συνέχεια οι φάκελοι θα διοχετεύονται στα ΕΛΤΑ τα οποία θα ταχυδρομούν τις νέες κάρτες στους κατόχους τους.
Εξετάστηκε επίσης το ενδεχόμενο να υπάρξει προμήθεια άλλων 30 τερματικών έκδοσης καρτών, τα οποία θα εγκατασταθούν σε σταθμούς που υπάρχει μεγάλη προσέλευση κόσμου προκειμένου να είναι ταχύτερη η διαδικασία έκδοσης. Τα τερματικά αναμένεται να παραδοθούν στους συγκοινωνιακούς φορείς σταδιακά, έως τα τέλη του μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην πολύωρη σύσκεψη, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, που έχει αναλάβει την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, εισέπραξε την οργή του υπουργού και του γενικού γραμματέα που εμφανίστηκαν ιδιαίτερα εκνευρισμένοι με τις καθυστερήσεις και τις παραλείψεις που σημειώνονται.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο Χρήστος Σπίρτζης ζήτησε εξηγήσεις από τον κο Σκουμπούρη για την έλλειψη χάρτινων μοναδιαίων ηλεκτρονικών εισιτηρίων, τα οποία χρησιμοποιούνται για μία διαδρομή στα μέσα μεταφοράς. Ο ΟΑΣΑ, για άγνωστο λόγο, έχει προμηθευτεί μόλις 10 εκατομμύρια μοναδιαία ηλεκτρονικά εισιτήρια και δεν έχει ακόμα μεριμνήσει να διεξάγει διαγωνισμό για την προμήθεια νέων.
Ο κος Σπίρτζης ζήτησε μάλιστα να λειτουργήσουν το συντομότερο δυνατό οι πύλες εισόδου εξόδου που έχουν τοποθετηθεί στους σταθμούς του Μετρό και των ΗΣΑΠ. Ωστόσο για να κλείσουν οι πύλες θα πρέπει πρώτα να συνδεθούν με τα συστήματα ασφαλείας της Αττικό Μετρό που είναι η ιδιοκτήτρια των σταθμών, με τη διαδικασία να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμα.
Άγνωστο παραμένει τι θα συμβεί με τις κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο ή δωρεάν μετακίνηση, όπως οι άνεργοι, καθώς δεν έχουν υπογραφεί συμφωνίες με τα αρμόδια υπουργεία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη