Thumbnail
Λάβαμε στο alfavita.gr και δημοσιεύουμε την επιστολή  απάντηση του Νικόλαου Παπαδόπουλου στην επιστολή του συλλόγου γονέων Ντόρμουντ

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι, την Δευτέρα 27.11.2017 και στην κατηγορία Εκπαίδευση-Ανακοινώσεις δημοσιεύσατε επιστολή του συλλόγου γονέων Ντόρτμουντ με τίτλο: <<Ψευδής και ανυπόστατη η καταγγελία για δασκάλα που ευνοήθηκε από σπάσιμο τάξης>> στο οποίο γίνεται αναφορά στο όνομά μου. Σημειώνω ότι δεν επικοινωνήσατε μαζί μου πριν δημοσιεύσετε την επιστολή και παρακαλώ να τηρήσετε την δημοσιογραφική δεοντολογία και να δημοσιεύσετε το γρηγορότερο στην ίδια στήλη-κατηγορία την κάτωθι απαντησή μου. 

Απάντηση στις θέσεις  του συλλόγου γονέων δημοτικού Ντόρτμουντ σχετικά με την καταγγελία μου για το <<σπάσιμο τάξης στην οποία γινόταν συνδιδασκαλία πρώτης με 6 μαθητές και δευτέρας με 3 μαθητές σε δύο τάξεις>>. 
 
Διαβάζοντας στην ιστοσελίδα σας την  απάντηση του προέδρου του συλλόγου γονέων Ντόρτμουντ 

κ. Πουτουλούδη ξεκαθαρίζω ότι η καταγγελία μου είναι πέρα για πέρα ακριβής και αληθής και αυτός που ψεύδεται ασύστολα είναι ο κ. Πουτουλούδης. 

Μάλιστα αναγορεύτηκε σε συνήγορο του συντονιστή κ. Σοφού και και της εκπαιδευτικού, ερμηνεύοντας κατά το δοκούν προεδρικά διατάγματα που προφανέστατα δεν τα γνωρίζει, με αποτέλεσμα να εκτίθεται ο ίδιος αλλά να εκθέτει και αυτούς που πάει να υπερασπιστεί επιβεβαιώνοντας την ουσία της καταγγελίας μου, ότι δηλαδή εν έτη 2017 και μη λαμβάνοντας υπόψη το οργανόγραμμα λειτουργικότητας  των σχολικών μονάδων εχουμε αυτή τη στιγμή στο Ντόρτμουντ μία τάξη, την πρώτη, με 6 μαθητές και τη δευτέρα με 3, ενώ κάλλιστα η πρώτη και η δευτέρα θα έπρεπε να συνεχίσουν να έχουν συνδιδασκαλία προκειμένου να εξοικονομηθεί ένας εκπαιδευτικός που θα κάλυπτε πραγματικά κενά, όπου αυτά υπάρχουν και δυστυχώς υπάρχουν πάμπολλα. 

Επίσης το δημοτικό σχολείο Ντόρτμουντ με τους 68 μαθητές θα έπρεπε να είναι τετραθέσιο μιας και και έτσι προβλέπεται από το προεδρικό διάταγμα για την οργανικότητα των σχολείων (από 46 έως 100 μαθητές λειτουργεί σαν τετραθέσιο, από 101 έως 125πενταθέσιο...) και όχι πενταθέσιο που είναι σήμερα 

Απορώ πραγματικά πως το υπουργείο και η αρμόδια υπηρεσία για την εκπαίδευση εξωτερικού ΔΙΠΟΔΕ ακόμα δεν έχουν αντιδράσει. 

Μάλιστα ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων από υπερβάλλοντα ζήλο και  στη προσπάθεια του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα το κάνει ακόμα χειρότερο, ομολογώντας ότι και πέρυσι υπήρχε τάξη με 4 μαθητές. 
Αν αυτός είναι προγραμματισμός και οργάνωση των σχολικών μονάδων από το συντονιστή εκπαίδευσης κ. Σοφό τα σχόλια τα δικά μου περιττεύουν και ας κρίνουν οι αναγνώστες και ο ελληνικός λαός αν κατασπαταλούνται τα χρήματά του με τέτοιες πρακτικές. 
  
Με εκτίμηση  
Νικόλαος Παπαδόπουλος 
0049-157-36964427  
[email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διατροφή
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
Ο Dr. Greger προτείνει μια προσιτή προσέγγιση που βασίζεται στην προσαρμογή της διατροφής και του τρόπου ζωής και θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και...
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού