Thumbnail
Η «μάχη» της τηλεθέασης

Όσοι επέλεξαν να μην βγουν στην αλλαγή του χρόνου και να παραμείνουν στο σπίτι απολαμβάνοντας το οικογενειακό τραπέζι επέλεξαν να δουν κάποιο από τα εορταστικά προγράμματα των τηλεοπτικών σταθμών.

«Βασιλιάς» των προτιμήσεων στέφθηκε ο Σπύρος Παπαδόπουλος και το «Στην υγειά μας ρε παιδιά», που σημείωσε τηλεθέαση 39,9% στην αλλαγή του χρόνου και 32,2% στο δυναμικό κοινό.

Στη μάχη της τηλεθέασης έπεσαν επίσης η τηλεοπτική σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», η ΕΡΤ1 με το εορταστικό πρόγραμμα και η ΕΡΤ2 με τη μετάδοση του εορταστικού προγράμματος του Δήμου Αθηναίων.

Δείτε αναλυτικά την τηλεθέαση

  • Αλλαγή χρόνου (23:45 - 00:15)
  • Στην υγειά μας ρε παιδιά! (ΣΚΑΙ) – 39,9%
  • Μην αρχίζεις τη μουρμούρα Κ6 (ALPHA) – 12,2%
  • 2019 ευχές γεμάτες αναμνήσεις (ΕΡΤ1)- 9,1%
  • Εορταστικό πρόγραμμα Πρωτοχρονιάς 2018 (TV Open)- 8%
  • Εορταστική εκδήλωση δήμου Αθηναίων (ΕΡΤ2) – 4,8%

Γενικό Σύνολο

  • Στην υγειά μας ρε παιδιά! – 33,9%
  • Μην αρχίζεις τη μουρμούρα Κ6 – 14,9%
  • Εορταστικό πρόγραμμα Πρωτοχρονιάς 2018  – 10,6%
  • Εορταστική εκδήλωση δήμου Αθηναίων– 6,3%
  • 2019 ευχές γεμάτες αναμνήσεις – 5,4%

Δυναμικό Κοινό

  • Στην υγειά μας ρε παιδιά! – 32,2%
  • Μην αρχίζεις τη μουρμούρα Κ6 – 15%
  • Εορταστικό πρόγραμμα Πρωτοχρονιάς 2018 – 11%
  • 2019 ευχές γεμάτες αναμνήσεις – 3,8%
  • Εορταστική εκδήλωση δήμου Αθηναίων – 2,1%

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα