Thumbnail
Πρόκειται για τη νέα γέφυρα στην Εκκάρα Φθιώτιδας - Ολοκληρώνεται η διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθήνας-Θεσσαλονίκης - Σε πλήρη εξέλιξη οι δοκιμές

Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από σήμερα έως και τη Δευτέρα θα διακοπούν τα δρομολόγια των τρένων μεταξύ Λιανοκλαδίου και Παλαιοφαρσάλου, με τη μετακίνηση στο κομμάτι αυτό να γίνεται με λεωφορεία.

Ο λόγος της ολιγοήμερης αυτής τροποποίησης είναι ότι ολοκληρώνονται οι εργασίες στη νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Στο συγκεκριμένο κομμάτι υπάρχει η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26, στην περιοχή της Εκκάρας Φθιώτιδας, ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων.

Επρόκειτο για έργο πολύπλοκο, στο οποίο αυτές τις ημέρες γίνονται οι απαραίτητες τεχνικές δοκιμές.

Και τι δοκιμές!

Δύο συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βαγόνια-πλατφόρμες που είχαν φορτωθεί σιδηροτροχιές βάρους 800 τόνων οδηγήθηκαν στα τρία ανοίγματα της γέφυρας και πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις στατικής συμπεριφοράς της.

Σημειώνεται ότι η γέφυρα κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας.

Δείτε το βίντεο που αναπαράγει το mixanikosose.blogspot.com:

Στο βίντεο του Δ. Παπαδιακουμη υπάρχουν και οι εξής πληροφορίες:

Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631. Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009. Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.

Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.

Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας
που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m.

Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο