Thumbnail
Περιλαμβάνει τη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού, η οποία χαρακτηρίζεται ως τεχνικό επίτευγμα - Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες υποδομής και επιδομής του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα

Τέθηκε σε κυκλοφορία από σήμερα το μεσημέρι η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης στο σύνολό της, καθώς παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου- Δομοκού.

Πρόκειται για το τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Αγγείες μέχρι το Δομοκό, που περιλαμβάνει και μια σιδηροδρομική γέφυρα τη λεγόμενη ΣΓ26 στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού. Πρόκειται για μια νέα τοξωτή μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα, που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου τα τρία τελευταία χρόνια και για την οποία οι τεχνικοί της ΕΡΓΟΣΕ νιώθουν περηφάνια για την ολοκλήρωση της κατασκευής της και τη χαρακτηρίζουν ως ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

Στις 12 το μεσημέρι, ξεκίνησε από το Λιανοκλάδι το πρώτο δρομολόγιο, μετά τις δοκιμές που έγιναν, προς τον Δομοκό και με επιβάτες τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνο Βούρδα, καθώς επίσης και επιτελικά στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΟΣΕ και του σιδηροδρόμου. Με το ειδικό αυτό δρομολόγιο επιθεώρησαν τη γραμμή η οποία είχε δοκιμαστεί τις προηγούμενες μέρες με την διέλευση υπερφορτωμένων τρένων..

Τα 52 χιλιόμετρα που είναι η απόσταση από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό ήταν ένα κρίσιμο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής με μεγάλες καθυστερήσεις. Με την παράδοση αυτού του τμήματος ολοκληρώνεται συνολικά το έργο Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός συνολικού μήκους 106 χιλιόμετρα.

«Σήμερα ξεκινά να γράφεται η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Σήμερα δίδεται στην κυκλοφορία ένα έργο που ξεκίνησε 24 χρόνια πριν» δήλωσε ο γγ Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, επισημαίνοντας πως το 2015 το ποσοστό ολοκλήρωσης ήταν μόλις 17%. Ο γενικός γραμματέας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις τεχνικές δυσκολίες του έργου, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι «ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την γέφυρα στην περιοχή της Εκκάρας δοκιμάστηκε το τεχνικό δυναμικό της χώρας» και χαρακτήρισε την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Τιθορέα στο Δομοκό σαν τη μεγάλη συμβολή στην μεταφορά επιβατών αλλά και εμπορευμάτων. «Η ολοκλήρωση αυτού του έργου αποτελεί και τη νέα εποχή του ΟΣΕ και θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω αυτούς που συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βούρδο.

Όπως σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης από τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, μέχρι τέλος Φεβρουαρίου από το συγκεκριμένο σημείο θα διέρχονται τρένα με ντιζελομηχανές, οπότε αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές και μπουν σε χρήση τα ηλεκτροκινούμενα τρένα, που θα δώσει τη δυνατότητα ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη να μειωθεί σε λιγότερο από 3,5 ώρες. Βασική προϋπόθεση για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι να ολοκληρωθεί η τηλεδιοίκηση και η εγκατάσταση των νέων συστημάτων σηματοδότησης, έτσι όπως προβλέπεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο, μέσω των οποίων θα αυξηθεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025