Thumbnail
«Έβρεξε» πρόστιμα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, με τους ελεγκτές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να εντοπίζουν 6.911 επιβάτες που δεν είχαν χτυπήσει εισιτήριο

Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», οι έλεγχοι εντατικοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες, με τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο Μεταφορών να θέλουν να αλλάξουν την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΜ.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των ελέγχων παρατηρήθηκε ακόμα κι έξι άτομα να μπαίνουν με ένα εισιτήριο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, τον Οκτώβριο υλοποιήθηκαν συνολικά 340.958 έλεγχοι από τους ελεγκτές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Ο μέσος όρος ελέγχων ανά ελεγκτή έφτασε τους 162, ενώ συνολικά «κόπηκαν» 6.911 πρόστιμα. Σε σχέση με το μήνα Σεπτέμβριο, σημειώθηκε αύξηση κατά 34% στο σύνολο των ελέγχων, 18,04% στον αριθμό των ελέγχων ανά ελεγκτή και 6,5% στα επιβληθέντα πρόστιμα.

Πηγές του ΟΑΣΑ τονίζουν πως απώτερος σκοπός είναι η προσπάθεια που υλοποιείται το τελευταίο διάστημα να γεμίσει τα έσοδα και να κλείσει τρύπες προηγούμενων ετών. Ωστόσο, το αλαλούμ στην ΟΣΥ φαίνεται πως διατηρείται, δεδομένου πως μόνο ένας στους 20 επικυρώνει εισιτήριο. Αντίστοιχα όμως και οι διαθέσιμοι εργαζόμενοι για ελέγχους σε τρόλεϊ και λεωφορεία είναι λιγότεροι από 30, πράγμα που δυσκολεύει περαιτέρω τα πράγματα. Μάλιστα, το γεγονός ότι ο ελεγκτής όταν μπει στο λεωφορείο για να κάνει έλεγχο των εισιτηρίων χρειάζεται σχεδόν τριπλάσιο χρόνο από αυτόν που ήθελε για το χάρτινο, δίνει στους επιβάτες που δεν έχουν κόμιστρο τον διαθέσιμο χρόνο ώστε να κατέβουν στην επόμενη στάση.

Υπενθυμίζεται πως ο σχεδιασμός προβλέπει σταδιακά όριο τουλάχιστον 200 ελέγχων κομίστρου ανά ελεγκτή στη βάρδια του. Παράλληλα, αναμένεται να έχουν πλήρη συνεργασία με την Αστυνομία, ενώ κάθε κλιμάκιο θα βγαίνει για έλεγχο συνοδεία αστυνομικού για να επιβάλλεται το πρόστιμο ακόμα και όταν ο επιβάτης δεν συνεργάζεται δίνοντας τα στοιχεία του.

Το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ προχωρούν σε όλα τα απαραίτητα μέτρα έτσι ώστε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να μην προκαλούν δυσαρέσκεια στους επιβάτες. Ειδικότερα, στόχος του ΥΠΟΜΕ είναι να αγοραστούν τα υλικά που χρειάζονται, να γίνουν οι σχετικές επισκευές και οι πολίτες να σταματήσουν να περιμένουν στωικά σε στάσεις και αποβάθρες. Σήμερα, κατά τις ώρες αιχμής, ένας επιβάτης στη γραμμή 1 θα περιμένει περίπου 6 λεπτά, στη γραμμή 2 ο Μ..Ο. αναμονής είναι 4,15 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4,5 λεπτά. Στο τραμ, κατά Μ.Ο. ένας πολίτης αναμένει στη στάση περίπου 7,5 λεπτά. Αντίστοιχο σκηνικό επικρατεί και στις στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ και για αυτό το λόγο θα τεθούν σε λειτουργία εκ νέου οι κάμερες στις λεωφορειογραμμές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;