νινα_γεωργιάδου
Σχόλιο σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων από τη Νίνα Γεωργιάδου

Κανένας άνθρωπος, με στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν μπορεί να δώσει λογική απάντηση στο γιατί ετοιμάζονται ν’ ανοίξουν τα σχολεία.

• Μετά από ενάμιση μήνα γενικευμένης καραντίνας, που φύλαξε κάπως τα έρμα και τσάκισε την οικονομία, χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί μαζικά τεστ, θεραπεία ή εμβολιασμός,
• Με το δημόσιο υγειονομικό σύστημα το ίδιο εγκαταλειμμένο και βέβαια εξουθενωμένο.
• Σε σχολικά κτίρια, με 1 τουαλέτα για κάθε 40-50 μαθητές.
• Σε ανύπαρκτους ή ελάχιστους αύλειους χώρους και σχολικές αίθουσες στις οποίες αντιστοιχεί μισό τετραγωνικό σε κάθε μαθητή.
• Με εφήβους και παιδιά μετά από ψυχολογία εγκλεισμού.
• Με ελάχιστες καθαρίστριες και πάντως ανύπαρκτες στη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου.
• Με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σε μεγάλη ηλικία άρα και ευαλωτότητα.
• Με περίπου 40000 αναπληρωτές να πρέπει να μετακινηθούν προς την ελληνική επαρχία, που ως τώρα είχε περιφρουρηθεί με απαγορεύσεις και ατομικές ευθύνες.
• Για ένα, όλο κι όλο μήνα λειτουργίας, με αναγκαία τουλάχιστον μια βδομάδα επανένταξης και σε καθεστώς ασφυκτικής έντασης των εξετάσεων.

Μόνο αν επιστρατεύσει κανείς ένα διεστραμμένο τρόπο σκέψης, μπορεί να καταλήξει σε δυο συμπεράσματα

1. Επιβολή μιας ανοσίας αγέλης, αφού όμως πρώτα κρίθηκε η ευπείθεια και η συμμόρφωση, τακτοποιήθηκαν κάτι οικονομικές εκκρεμότητες προς ημετέρους, νομοθετήθηκαν εν κρυπτώ και παραβύστω η σοδόμηση του φυσικού περιβάλλοντος, της αγροτικής παραγωγής και των εργασιακών σχέσεων.

2. Γενίκευση μιας δήθεν κανονικότητας προκειμένου να ανοίξουν επιτέλους οι εκκλησίες και τα παγκάρια.

Καμιά μεγάλη έκπληξη. Ένα υπουργείο που δουλεύει μόνο στην κατεύθυνση της παραπαιδείας, του ανταγωνισμού και της εξετασιομανίας και που εν μέσω εγκλεισμού, ήταν ο θεσμικός προϊστάμενος και ελεγκτής όλων των Σκόιλ Ελικικού, ο εμπνευστής της τηλεκπαίδευσης χωρίς κομπιούτερ, που μέσα στην πανδημία προωθεί νόμους για αύξηση των μαθητών σε κάθε τμήμα, βαθμολογικούς αποκλεισμούς και δια βίου στιγματισμούς με διαγωγή κοσμία, η πιθανότητα ν’ ανοίξει τώρα τα σχολεία, προκαλεί μόνο ένα νέο μεγάλο θυμό.
Έχω μόνο μια περιέργεια.
Πώς θα αντιδράσουν όλοι εκείνοι οι “δυναμικοί” σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων που λιντσάριζαν τα “ανεμβολίαστα” προσφυγόπουλα κι έκλειναν τα σχολεία.

Νίνα Γεωργιάδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες