Με νέα τροπολογία που κατατέθηκε στο Νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ) και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του», καθορίζονται τα τέλη κυκλοφορίας καθώς και το τέλος ταξινόμησης των Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.).
Συγκεκριμένα, με την νέα τροπολογία θεσπίζεται η επιβολή τέλους ταξινόμησης, αναλόγως του κυλινδρισμού του κινητήρα τους, για τα επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Σ.Ο.) 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.) σύμφωνα με την υπ’ αρ. 33692/2202/2014 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων».
Αναλυτικά η τροπολογία προβλέπει:
Τέλος ταξινόμησης των Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ)
Στα επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης Σ.Ο. 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ) σύμφωνα με την υπ' αρ. 33692/2202/2014 (Β' 3134) απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων», επιβάλλεται τέλος ταξινόμησης αναλόγως του κυλινδρισμού του κινητήρα τους, ως εξής:
Κυλινδρισμός κινητήρα | Ποσό τέλους ταξινόμησης |
‘Εως 1.000 κυβικά εκατοστά | 500 ευρώ |
από 1.001 έως 1.400 κυβικά εκατοστά | 700 ευρώ |
από 1.401 έως 1.600 κυβικά εκατοστά | 900 ευρώ |
από 1.601 έως 1.800 κυβικά εκατοστά | 1.100 ευρώ |
από 1.801 έως 2000 κυβικά εκατοστά | 1.300 ευρώ |
από 2001 κυβικά εκατοστά και άνω | 1.500 ευρώ |
Τέλη κυκλοφορίας των Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ)
Για τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης οχήματα της δασμολογικής κλάσης Σ.Ο. 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.) σύμφωνα με την υπ' αρ. 33692/2202/2014 (Β' 3134) απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων», ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της πρώτης ταξινόμησής του σε κράτος μέλος της Ε.Ε. ή χώρα του Ε.Ο.Χ., τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυλίνδρισμά του κινητήρα αυτών κατ' αναλογία με τον πρώτο πίνακα της υποπερ. α', ως εξής:
Κατηγορια | Κυλινδρισμός κινητήρα (σε κυβικά εκατοστά) | Ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας (σε ευρώ) |
Α' | Έως 300 | 22 |
Β' | από 301 έως 785 | 55 |
Γ' | από 786 έως 1.071 | 120 |
Δ' | από 1.072 έως 1.357 | 135 |
Ε' | από 1.358 έως 1.548 | 225 |
ΣΤ' | από 1.549 έως 1.738 | 250 |
Ζ' | από 1.739 έως 1.928 | 280 |
Η' | από 1.929 έως 2.357 | 615 |
Θ' | από 2.358 έως 3.000 | 820 |
Ι' | από 3.001 έως 4.000 | 1.025 |
ΙΑ' | από 4.001 και άνω | 1.230 |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη