«Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είναι η μοναδική μερίδα του πληθυσμού που εξετάστηκε στο σύνολο της», ανέφερε η καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Βάνα Παπαευαγγέλου στη σημερινή ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας στη χώρα. Τόνισε ακόμη πως ο δείκτης θετικότητας στα παιδιά είναι εξαιρετικά χαμηλός.
Επεσήμανε, πως θα υπάρξει αύξηση των κρουσμάτων στα σχολεία και αυτό λόγω του αυξημένου testing που θα εφαρμοστεί. «Τα παιδιά που διαγνώσαμε, αν δεν είχαν ανοίξει τα σχολεία, θα κυκλοφορούσαν ανάμεσά μας διευκολύνοντας τη διασπορά», όπως είπε.
Ανέφερε ακόμη πως οποιοδήποτε παιδί έχει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού πρέπει να μένει στο σπίτι του και πως δεν χρειάζονται να προσέρχονται στα νοσοκομεία τα παιδιά. «Αρκεί η τηλεφωνική επικοινωνία με τον παιδίατρο και η καθημερινή παρακολούθηση», είπε η καθηγήτρια.
Το 2,5% του πληθυσμού αποτελούν ενεργά κρούσματα
Σε 230.000 ανέρχονται τα ενεργά κρούσματα του κορονοϊού στη χώρα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 2,5% του πληθυσμού, όπως είπε η Β. Παπαευαγγέλου τονίζοντας πως το επιδημιολογικό φορτίο παραμένει εξαιρετικά υψηλό.
Παράλληλα, σημείωσε ότι η θετικότητα έχει σταθεροποιηθεί σε πολύ υψηλά επίπεδα στο 9%. «Αυτό δείχνει ότι ο ιός κυκλοφορεί παντού», ανέφερε χαρακτηριστικά και τόνισε πως τα κύρια χαρακτηριστικά της επιδημίας είναι η μετακίνηση των κρουσμάτων στις μεγαλύτερες ηλικίες κατά μία δεκαετία και η διασπορά της Όμικρον σε άλλες περιφερειακές ενότητες και στα νησιά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη