influ

Influencer marketing, πως μια εταιρεία από την Θεσσαλονίκη έβαλε στόχο να λύσει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του κλάδου με το App τους “Influ”. 

Το Influencer Marketing ξεκινά όταν μια εταιρεία (Brand) συνεργάζεται με έναν διαδικτυακό επώνυμο - επηρεαστή - διαμορφωτή γνώμης ή αλλιώς Influencer για την προώθηση ενός από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Ορισμένες συνεργασίες Marketing με Influencers έχουν στόχο την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας και άλλες απλά την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. 

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει φθίνουσα πορεία και αποτελέσματα, καθώς οι κλασικές διαφημίσεις περνούν σε μεγάλο βαθμό, πλέον, απαρατήρητες (Ad blindness). Αντίθετα, το Influencer Marketing αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας Influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση στο λιγότερο δυνατό χρόνο.

Οι Influencers αναπτύσσουν μια ισχυρή και συνάμα προσωπική σχέση με το κοινό τους, αναρτώντας, συχνά, πρωτότυπο, και ενδιαφέρον περιεχόμενο, το οποίο και τραβά την προσοχή των ακολούθων τους.   

Με τον τρόπο αυτό, η ενσωμάτωση διαφημιστικών μηνυμάτων, στη φυσιολογική ροή των αναρτήσεων των Influencers, εξασφαλίζει την, κατά το δυνατόν, οργανική, αυθεντική, αλλά και στοχευμένη διαφήμιση, διαφόρων προϊόντων, αλλά και υπηρεσιών. 

Για να ξεκινήσει όμως αυτή η διαδικασία, πολλές φορές απαιτούνται εκατοντάδες ώρες για τον εντοπισμό τους από τους Marketers των εκάστοτε εταιρειών. Όταν ο εντοπισμός τους ολοκληρωθεί τότε ξεκινάει μια σειρά από χρονοβόρες διαδικασίες οι οποίες είναι η επικοινωνία με όλους όσους εντοπίστηκαν, η έρευνα κόστους, ο συντονισμός τους και τέλος ο έλεγχος πως ότι συμφωνήθηκε έχει εκτελεστεί (Post στα Social Media Profile τους, δημοσίευση των Stories που συμφωνήθηκαν κλπ). 

Αυτό το πρόβλημα έρχεται να λύσει το Influ, μια εφαρμογή η οποία θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βρίσκουν άμεσα τους Influencers που χρειάζονται για το επόμενο τους Project, με φίλτρα τα οποία θα καθορίζουν πόσους Followers πρέπει να έχει ο Influencer, το φύλο του, τον κλάδο που δραστηριοποιείται και άλλα πολλά. Στη συνέχεια μπορεί να τους καλέσει μέσα από το App να συμμετέχουν στο Project, να τους στείλει μαζικό μήνυμα και να ελέγξει μέσα πάλι από το App αν έχουν ολοκληρωθεί τα όσα συμφωνήθηκαν. Έχοντας αρχειοθετημένα όλα τα προηγούμενα Project και σε μια λίστα τους αγαπημένους του Influencer, όσο χρησιμοποιείται το App τόσο πιο γρήγορη γίνεται η διαδικασία κάθε φορά που η εταιρεία ξεκινάει μια καινούργια ενέργεια. Κάτι πολύ σημαντικό επίσης είναι πως αν δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για την αναζήτηση των Influencer, η ενδιαφερόμενη εταιρεία μπορεί απλά να ανεβάσει μια αγγελία εντός του App στο ανάλογο Section και όσοι ενδιαφέρονται θα μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους πατώντας απλά ένα κουμπί. 

Στην πρώτη περίπτωση περιγράφουμε μια διαδικασία η οποία μπορεί να κρατήσει εβδομάδες ένω στην επόμενη μια διαδικασία η οποία μπορεί να κρατήσει το μέγιστο μια μέρα. Αν ισχύει το ότι ο χρόνος είναι χρήμα τότε στην προκειμένη περίπτωση η εφαρμογή αυτή θα γλιτώσει αρκετά χρήματα από όσες επιχειρήσεις έχουν βάλει δυναμικά στο Media Plan τους το Influencer Marketing.

Πέρα από την επιχείρηση όμως η εφαρμογή έχει μεγάλη χρηστικότητα και για τους ίδιους τους Influencer. Οι οποίοι μπορούν να συνδέσουν όλα τα Social Media Account τους σε ένα App, να λαμβάνουν στατιστικές μετρήσεις όπως το Growth Rate τους για όλα τα Profile τους ή να δείξουν την συνολική τους δύναμη σε όλα τα media καθώς στο App εμφανίζονται και οι συνολικοί τους ακόλουθοι. Επίσης ένα άλλο πολύ καινοτόμο feature είναι ότι μπορούν να φτιάξουν ένα "Influ Group" με στόχο να ανεβάσουν την συνολική απήχηση τους, στο οποίο μπορούν να αναλαμβάνουν Project σαν ομάδα. 

Για έναν Pro Influencer η οργάνωση των συνεργασιών του είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι της καθημερινότητας του και η εφαρμογή αυτή θα το κάνει ακόμα ευκολότερο. 

Το Influ θα είναι διαθέσιμο εντός του επόμενου μήνα σε App Store και Google Play. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους www.influ.gr.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης