Δασκαλάκης: «Συνειδητοποιώ ότι η γυναίκα μου σκότωσε και τα 3 παιδιά μας»
«Κεραυνοβολήθηκα για δεύτερη φορά, αλλά δεν αιφνιδιάστηκα, δήλωσε ο Μ. Δασκαλάκης για το πόρισμα των ιατροδικαστών

«Αρχίζω να συνειδητοποιώ ότι η γυναίκα μου δολοφόνησε και τα τρία μας παιδιά, αλλά δε θέλω να πω κάτι άλλο τώρα» δήλωσε ο πρώην σύζυγος της Ρούλας Πισπιρίγκου, Μάνος Δασκαλάκης, ενώ οι καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων ωρών δείχνουν ανθρωποκτονία πίσω από τον θάνατο και των άλλων δύο κοριτσιών της οικογενείας.

H πρώτη αντίδραση του Μάνου Δασκαλάκη μετά το πόρισμα του θανάτου της Ίριδας και της Μαλένας, που αναφέρει ότι και τα δύο παιδιά δολοφονήθηκαν, έγινε γνωστή από το Μega.

Όπως υποστηρίζει ο Μάνος Δασκαλάκης, δεν αιφνιδιάστηκε από το πόρισμα, ενώ δήλωσε έτοιμος να στηρίξει και την υποστήριξη κατηγορίας.

«Κεραυνοβολήθηκα για δεύτερη φορά, αλλά δεν αιφνιδιάστηκα γιατί πλέον με όλα αυτά που είχαν αρχίσει να κυκλοφορούν το περίμενα. Να σχηματιστεί πρώτα δικογραφία, να πάρω αντίγραφο και μετά θα τοποθετηθώ. Θα δηλώσω ξανά υποστήριξη κατηγορίας. Δεν αμφισβητώ το πόρισμα Καρακούκη – Καλόγρηα. Θεωρώ ότι έχει γίνει ενδελεχής έρευνα» ισχυρίστηκε, ειδικότερα, ο Δασκαλάκης.

Στη ΓΑΔΑ για κατάθεση η αδερφή της Ρούλας Πισπιρίγκου μετά το ιατροδικαστικό πόρισμα

 

Είναι η σειρά της αδερφής της Ρούλας Πισπιρίγκου να μεταβεί σήμερα στη ΓΑΔΑ ώστε να καταθέσει, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση με τα νεκρά παιδιά στην Πάτρα και το ιατροδικαστικό πόρισμα για τη Μαλένα και την Ίριδα.

Η κατάθεσή της αναμένεται να πραγματοποιηθεί μετά τις 11:00 το πρωί σήμερα, Τρίτη 21 Ιουνίου.

Πάντως, η κατάθεση της Δήμητρας Πισπιρίγκου παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης, καθώς  αναμένεται να ρίξει «φως» στο τι συνέβη το μοιραίο βράδυ που άφησε την τελευταία της πνοή η Ίριδα, καθώς ήταν το μοναδικό άτομο μαζί με τη Ρούλα Πισπιρίγκου στο σπίτι στην Πάτρα.

Υπενθυμίζεται ότι στο ιατροδικαστικό πόρισμα αναφέρεται ότι «ο συνδυαστικός αποκλεισμός παθολογικών αιτίων θανάτου οδηγεί, σύμφωνα και πάλι με τη μεθοδολογία εργασίας, στο βίαιο μηχανισμό θανάτου».

Το πόρισμα

«Εν συνεχεία, με δεδομένο τον αποκλεισμό επίδρασης μηχανικού, ηλεκτρικού ή άλλου παράγοντα, καθώς και δηλητηρίασης, η διαγνωστική προσέγγιση κατευθύνεται στον στερητικό (ασφυκτικό) μηχανισμό θανάτου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τον ασφυκτικό μηχανισμό ως αιτία θανάτου επιβεβαιώνουν τα εξής: νεκροψιακά/παθολογοανατομικά/φωτογραφικά ευρήματα».

Ειδικότερα, για τη Μαλένα το ιατροδικαστικό πόρισμα αναφέρει: «Εκδορές κατά το ριζορίνιο και εντύπωμα στη δεξιά παρεία, κατά τον νεκροψιακό έλεγχο της Μαρίας Ελένης Δασκαλάκη και την επισκόπηση των φωτογραφιών».

Για την Ίριδα, η ιατροδικαστική έκθεση διαπιστώνει: «Κακώσεις, εν ζωή γενόμενες, στοματικού βλεννογόνου/άνω χείλους στόματος κατά τον νεκροψιακό έλεγχου του αβάπτιστου θήλεος Δασκαλάκη και την επισκόπηση των φωτογραφιών, σε συνδυασμό με το ανευρεθέν πανάκι που έφερε ικανή ποσότητα αίματος».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Erasmus
Erasmus+: Στην Λισαβόνα εκπαιδευτικοί του Ειδικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
Το Δημόσιο Ειδικό Γυμνάσιο για δεύτερη χρονιά,έχοντας λάβει την τιμητική Διαπίστευση Erasmus+ στη Σχολική Εκπαίδευση για την περίοδο 2021-2027 από το...
Erasmus+: Στην Λισαβόνα εκπαιδευτικοί του Ειδικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
foto_education_pencils_molivia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ετοιμάζονται νέοι πίνακες ΑΣΕΠ για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες ΑΣΕΠ στη Γενική
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ετοιμάζονται νέοι πίνακες ΑΣΕΠ για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση