oasth
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
"Ένας κύκλος γεμάτος προβλήματα, προκλήσεις αλλά και επιτεύγματα κλείνει"

Παρελθόν από τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) αποτελεί ο μέχρι πρότινος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, καθηγητής Γεώργιος Σκόδρας, ο οποίος είχε αναλάβει το «τιμόνι» το καλοκαίρι του 2019.

Σε σημερινή δήλωσή του, ο κ. Σκόδρας αναφέρει ότι ενημέρωσε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ότι δεν επιθυμεί τη συνέχιση της θητείας του, καθώς «μετά από πολλή περίσκεψη» αποφάσισε ότι έκλεισε ο κύκλος του στον Οργανισμό: «Θεώρησα ότι από τη στιγμή που καταφέραμε να κάνουμε τον ΟΑΣΘ να σταθεί ξανά στα πόδια του, έχω ολοκληρώσει το έργο που μου ανέθεσε η κυβέρνηση», επισημαίνεται στο κείμενο της δήλωσής του.

Κατά τον κ. Σκόδρα, παρά τα προβλήματα και τις αδυναμίες, «ο ΟΑΣΘ του Αυγούστου του 2022 δεν θυμίζει σε τίποτε τον διαλυμένο ΟΑΣΘ του Ιουλίου του 2019 (...) Μέσα σε μόλις τρία χρόνια καταφέραμε να προχωρήσουμε τομές και αποφάσεις πρωτοφανείς, όχι μόνο για τα 65 χρόνια του ΟΑΣΘ, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα. Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον στόλο των αστικών λεωφορείων και να νοικοκυρέψουμε τη λειτουργία του Οργανισμού σε όλες του τις πτυχές. Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι τον Ιούλιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο 235 αστικά λεωφορεία, ενώ σήμερα περίπου 500!».

«Η μίσθωση 260 λεωφορείων, που επιτεύχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς έως πρότινος απαγορευόταν, σε συνδυασμό με την παραχώρηση δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, που απαιτούσε "βαριές" διαδικασίες, αλλά και τη δωρεά των λεωφορείων από το Δήμο Θεσσαλονίκης, έδωσαν ανάσα ανακούφισης στο επιβατικό κοινό» συνεχίζει και αναφέρεται ακόμα στο σύστημα εισροών-εκροών για τον έλεγχο της διακίνησης των καυσίμων, στα μέτρα που ελήφθησαν για την προστασία του επιβατικού κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στην ενεργοποίηση των στάσιμων ελεγκτών και στη μίσθωση νέου χώρου για τα παλιά οχήματα, καθώς και στην κοινωνική πολιτική του ΟΑΣΘ, στην αναβάθμιση της Πολιτιστικής Γραμμής και των εξορθολογισμό εσωτερικών διαδικασιών στον Οργανισμό.

«Αποτελεί για μένα τιμή και αναγνώριση το γεγονός ότι σε πρόσφατη δημοσκόπηση το ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών αξιολογείται ως τρίτο πρόβλημα για τους πολίτες, ενώ επί σειρά ετών ήταν σταθερά πρώτο. Θεωρώντας λοιπόν ότι ένας κύκλος γεμάτος προβλήματα, προκλήσεις αλλά και επιτεύγματα κλείνει, ευχαριστώ την κυβέρνηση, την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών αλλά και τους συνεργάτες μου στον ΟΑΣΘ, όπως και όλο το προσωπικό, για τη συνεργασία», καταλήγει η δήλωση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα