Χαλκίδα μαρτυρία σοκ: Επιχείρησε να την κάψει ζωντανή
Στο «μικροσκόπιο» βρίσκεται η υπόθεση μετά από την καταγγελία γυναίκας, ότι ο άντρας της αποπειράθηκε να την κάψει ζωντανή στο σπίτι τους

Σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας φέρεται να σημειώθηκε στη Χαλκίδα, πριν λίγα 24ωρα. Γυναίκα καταγγέλλει πως δέχθηκε άγρια επίθεση από τον σύζυγό της, ο οποίος αποπειράθηκε να την κάψει ζωντανή.

Συγκεκριμένα, το βράδυ της Παρασκευής 6 Ιανουαρίου, ένα ζευγάρι καυγάδισε έντονα στο σπίτι του, με τον άνδρα να φαίνεται να προχωράει σε άσκηση βίας εναντίον της συζύγου του, ξυλοκοπώντας την άγρια, όπως αναφέρει το evima.gr. Ο άνδρας στη συνέχεια έφυγε από το σπίτι, με τη γυναίκα να καλεί την αστυνομία.

Ο σύζυγός της επέστρεψε λίγο αργότερα, προσπαθώντας να βάλει φωτιά στο σπίτι και να κάψει ζωντανή τη γυναίκα που ήταν μέσα. Η ίδια κάλεσε πάλι τις Αρχές, ενώ ο άνδρας της κατάφερε να εξαφανιστεί πριν φτάσουν εκεί οι αστυνομικοί.

Οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό στη Χαλκίδα για να εντοπίσουν τον άνδρα, μετά και τη μήνυση που υπέβαλε εις βάρος του η σύζυγός του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων