πλοιο
Συνομιλία από τους ασυρμάτους του μοιραίου πλοίου που σοκάρει- « Ρε τον μ…α, ρε. Τώρα κονομήσαμε- Νόμιζα ότι είναι μαύρος, Πακιστανός»

Ηχητικό που σοκάρει ήρθε στο φως της δημοσιότητας, με τους διαλόγους μεταξύ πλοιάρχου, υπάρχου και μελών του πληρώματος του Blue Horizon, μετά την πτώση του Αντώνη Καργιώτη στο λιμάνι του Πειραιά, που οδήγησε στον θάνατό του.

Ο ύπαρχος του πλοίου «Blue Horizon», σύμφωνα με ηχητικό ντοκουμέντο που είδε χθες το φως της δημοσιότητας, «έκραζε» το θύμα του μαζί με τον καπετάνιο του πλοίου.

Οι δυο τους αποκάλεσαν τον άτυχο Αντώνη «μ@@@@α παλαβό», ενώ ο πλοίαρχος έδωσε εντολή στον ύπαρχο να μην πει πολλά για το τι έγινε.

Οι διάλογοι του καπετάνιου με τον ύπαρχο

  • Πλοίαρχος: Ρε τον μ…α, ρε. Τώρα κονομήσαμε. Δεν τον έσπρωξε το πλήρωμα, πήγε να τον βγάλει το πλήρωμα. Πάρε μία τον… Θέλει λεπτομέρειες για το τι έγινε… Μην πεις πολλά.
  • Ύπαρχος: Αυτός, είχε ξεκινήσει το βαπόρι και πήγαινε μπροστά και πήγε να ανέβει επάνω στον καταπέλτη… Δίπλα, δίπλα, στον καταπέλτη ήταν. Ένας παλαβός ήταν. Εκείνη την ώρα που έδεσα εγώ τον κάβο ήταν δίπλα μου. Του λέω «ταξιδεύεις;», «όχι» μου λέει και μετά ανέβηκε, μπαίνει μέσα.
  • Πλοίαρχος: Αμέσως ενημέρωσα το traffic και το Λιμενικό. Έκοψα και την κίνηση, έκανα κράτει για να μειώσω τα απόνερα. Μετά δεν ξέρω τι έγινε από εκεί. Εγώ τον είδα, ναι. Μάλιστα, τον είδε και το Έλυρος, φώναξε ο καπετάνιος από το Έλυρος…Κολυμπούσε.
  • Ύπαρχος: Του λέω «βγες έξω… βγες έξω».
  • Πλοίαρχος: Ο αξιωματικός που τον είδε κολυμπούσε.
  • Ύπαρχος: Πάει να βγει έξω, βγαίνει έξω, ξαναμπαίνει μέσα και έπεσε στη θάλασσα.
  • Πλήρωμα: Αυτός ήταν απ' έξω.
  • Ύπαρχος: Ναι, είχαμε κλείσει καταπέλτη, των οχημάτων, ναι. Αυτός ήταν στην μπίντα, καθότανε, και μετά πήρε δρόμο να μπει μέσα. Τελευταίος-τελευταίος. Είχαμε ξεκινήσει, προχωρούσε το βαπόρι μπροστά. Είχαμε αμολήσει, ναι.
  • Πλοίαρχος: Ξαφνικά είδα από την κάμερα έναν επιβάτη ο οποίος προσπάθησε να μπει μέσα στο πλοίο και γλίστρησε. Πώς έγινε αυτό ρε…;
  • Ύπαρχος: Τίποτα, δεν με βλέπω καλά.
  • «Νόμιζα ότι είναι μαύρος, Πακιστανός»

«Και εδώ, σε κανέναν κουβέντα παιδιά, ούτε έξω απ’ το… εντάξει; Σε κανέναν».

Στις νέες συνομιλίες από τους ασυρμάτους που βλέπουν το φως της δημοσιότητας ακούγονται μέλη του πληρώματος που δεν είναι γνωστή η ταυτότητά τους, να λένε: «Έλα εδώ, έλα εδώ...Ένα πράγμα πάντα θα έχετε στο νου. Ποτέ δεν λέμε τι ακούμε και τι βλέπουμε».

Στη συνέχεια ένας άλλος ακούγεται να λέει: «Και εδώ, σε κανέναν κουβέντα παιδιά, ούτε έξω απ’ το… εντάξει; Σε κανέναν».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καμερα1
Ε.Μ.Πολυτεχνείο: Κάμερες στο ιστορικό κτήριο της Πατησίων - Φοιτητικές αντιδράσεις
Ομάδα φοιτητών: Η πρυτανεία σε συνέχεια της πολιτικής που εφαρμόζεται στην σχολή μας, αλλα και στα πανεπιστήμια πανελλαδικά, επιδιώκει με πρωτοπόρο...
Ε.Μ.Πολυτεχνείο: Κάμερες στο ιστορικό κτήριο της Πατησίων - Φοιτητικές αντιδράσεις
sxolikiaithousa_534_355.jpg
Εγγραφές και Μετεγγραφές στα Λύκεια για το 2025/26: Πότε και πώς θα γίνουν – Όλες οι οδηγίες βήμα προς βήμα
Η έγκαιρη προετοιμασία και η ορθή συμπλήρωση της αίτησης διασφαλίζουν τη σωστή εγγραφή ή μετεγγραφή του μαθητή. Γι’ αυτό, οι γονείς και κηδεμόνες θα...
Εγγραφές και Μετεγγραφές στα Λύκεια για το 2025/26: Πότε και πώς θα γίνουν – Όλες οι οδηγίες βήμα προς βήμα
μαθητές σχολείο
Η υπογεννητικότητα απειλεί σχολεία! «Χρυσή ευκαιρία» για ποιοτική εκπαίδευση ή εργαλείο περικοπών;
Καμπανάκι για το δημογραφικό: Κατά 40% λιγότερα παιδιά στην Α' Δημοτικού σε 15 χρόνια – SOS από εκπαιδευτικούς
Η υπογεννητικότητα απειλεί σχολεία! «Χρυσή ευκαιρία» για ποιοτική εκπαίδευση ή εργαλείο περικοπών;