εξαφανιση
Ο 13χρονος εξαφανίστηκε στις 18 Φεβρουαρίου από το Μεταξουργείο

Σύμφωνα με την ενημέρωση του «Χαμόγελου του Παιδιού» για τη νέα εξαφάνιση, στις 18 Φεβρουαρίου στις 10:30 το πρωί, εξαφανίστηκε από το Μεταξουργείο, ο Ιμάντ (ον.) Ιμπραήμ (επ.) 13 ετών, με καταγωγή από τη Συρία.

Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε για την εξαφάνιση και προέβη χθες 20.02.2024 στην ενεργοποίηση του μηχανισμού Amber Alert Hellas, κατόπιν εισαγγελικής εντολής, καθώς συντρέχουν σοβαροί λόγοι που θέτουν τη ζωή του σε κίνδυνο.

Ο Ιμάντ έχει μαύρα μαλλιά, έχει μαύρα μάτια, ύψος 1.55 και έχει βάρος 55 κιλά. Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρο παντελόνι, μαύρη ζακέτα και λευκά αθλητικά παπούτσια.

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το 24ωρο, στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τις Εξαφανίσεις», σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας αλλά και μέσω της εφαρμογής Missing Alert app οπού υπάρχει ζωντανή ενημέρωση για την εξαφάνιση.

Μπορείτε να την κατεβάσετε για Android κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-android και για Apple κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-apple

εξαφανιση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μπαμπινιώτης
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
«Προσωπικά πιστεύω ότι με τέτοιες δήθεν «προχωρημένες» προσεγγίσεις εντυπωσιασμού (ελάχιστα δηλαδή δημόσια σχολεία να μιμηθούν όσα ισχύουν σε λίγα...
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις