Το πολυπόθητο "Dislike" δεν ήρθε τελικά στο Facebook, με το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης να επιλέγει να λανσάρει τις "Αντιδράσεις", προσωπάκια ή σύμβολα, προκειμένου να δώσει στους χρήστες του την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους σχετικά με τα posts.
Όμως η Αστυνομία του Βελγίου έχει διαφορετική άποψη. Συνιστά, λοιπόν, στους χρήστες του Facebook να μην χρησιμοποιούν τις "Αντιδράσεις", καθώς η εταιρεία συλλέγει με τον τροπο αυτό πληροφορίες, προκειμένου να διαφημίσει ή να διαφημιστεί καλύτερα στο κοινό.
Μάλιστα στο site της βελγικής αστυνομίας αναφερεται ότι τα εικονίδια δεν εκφράζουν μόνο συναισθήματα, αλλά ακόμη βοηθούν το Facebook να αυξήσει την αποτελεσματικότητά του μέσω της διαφήμισης.
Παράλληλα, αναλύονται τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις των χρηστών, καθώς και οι προτιμήσεις τους στο είδος του post.
Πάντως, πέρα από την άποψη της αστυνομίας, είναι αρκετοί και εκείνοι οι οποίοι ισχυρίζονται ότι από την εισαγωγή των "Αντιδράσεων" και έπειτα οι αποδόσεις των διαφημιστικών έχουν αυξηθεί.
Η αντίδραση και η διαντίδραση με τα posts και τους άλλους χρήστες επιτρέπει την καλύτερη ανάλυση των σκέψεων και των συναισθημάτων του κοινού, μία χρήσιμη πηγή πληροφοριών για το Facebook.
Ακόμη και το "θυμωμένο προσωπάκι" εκλαμβάνεται από το Facebook ως μία ισότιμη με τις άλλες αντίδραση, η οποία ακόμη κατηγοριοποιεί μέσω της αρνητικής αντίδρασης των χρηστών. Και πάλι όμως η κίνηση αυτή είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για όσους επιλέγουν να διαφημίζονται εκεί.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ