Η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί, μετά το κύμα αντιδράσεων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι σκοπός της διαφήμισης ήταν να καταδείξει ότι το αφρόλουτρο της Dove ταιριάζει σε κάθε γυναίκα, ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα δεν κατάφερε να περάσει αυτό το μήνυμα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ