Σλοβακία: Επίθεση με μαχαίρι σε δημοτικό σχολείο – Νεκρός δάσκαλος και τραυματίες μαθητές
Ένας δάσκαλος σκοτώθηκε την Πέμπτη στη Σλοβακία, έπειτα από επίθεση με μαχαίρι σε δημοτικό σχολείο

Στη διάρκεια της επίθεσης, τραυματίστηκαν επίσης τέσσερις άνθρωποι, ανάμεσά τους και δύο παιδιά, ανακοίνωσε η αστυνομία, διευκρινίζοντας πως ο επιτιθέμενος σκοτώθηκε από τις δυνάμεις της τάξης.

Όπως έκανε γνωστό, ο δράστης είναι ένας 22χρονος, πρώην μαθητής του σχολείου αυτού, που βρίσκεται στην πόλη Βρούτκι (κέντρο), περίπου 180 βορειοανατολικά της Μπρατισλάβας, χωρίς να διευκρινίζει προσώρας ποια ήταν τα κίνητρά του.

Ο εκπαιδευτικός που σκοτώθηκε ήταν ο υποδιευθυντής του σχολείου. Μεταξύ των τραυματιών βρίσκεται και μια δασκάλα, η οποία τραυματίστηκε σοβαρά.

Οι αστυνομικοί άνοιξαν πυρ εναντίον του δράστη, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί περίπου 200 μέτρα από το σχολείο. «Έσπασε τη γυάλινη πόρτα για να μπει στο σχολείο. Το προσωπικό προσπάθησε να του φράξει τον δρόμο, και εκείνος έκανε χρήση ενός μαχαιριού που είχε φέρει μαζί του» εξηγεί στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, ο επικεφαλής της σλοβακικής αστυνομίας, Μίλαν Λουκάνσκι.

«Επέφερε ένα θανατηφόρο τραύμα σε έναν υποδιευθυντή και τραυμάτισε έναν φύλακα. Στη συνέχεια, εισήλθε στο εσωτερικό του κτηρίου, όπου τραυμάτισε σοβαρά μία δασκάλα και δύο παιδιά, τα οποία χτύπησε πολλές φορές με το μαχαίρι» συνέχισε.

«Τότε προσπάθησε να διαφύγει, ενώ ο φρουρός έτρεξε να τον πιάσει. Ένας αστυνομικός άρχισε να τον καταδιώκει, αλλά εκείνος προσπάθησε να αμυνθεί με το μαχαίρι και ως εκ τούτου οι αστυνομικοί έκαναν χρήση των όπλων τους και τον σκότωσαν» πρόσθεσε.

Οι τραυματίες διακομίστηκαν στο νοσοκομείο της γειτονικής πόλης Μαρτίν.

Ο Σλοβάκος πρωθυπουργός, Ιγκόρ Μάτοβιτς, απηύθυνε τα «ειλικρινή συλλυπητήριά του» στην οικογένεια του θύματος.

«Ο υπουργός Εσωτερικών μεταβαίνει επί τόπου και νομίζω πως θα μας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα» είπε ο Μάτοβιτς στους δημοσιογράφους, στο περιθώριο μιας συνάντησης των ηγετών τεσσάρων χωρών της κεντρικής Ευρώπης στη Λεντνίτσε, στην Τσεχική Δημοκρατία.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters, AFP

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»