TEXNHTH NOHMOSYNH
Οι περισσότεροι καθηγητές ανησυχούν ότι οι μαθητές τους μπορεί να τη χρησιμοποιούν για να κλέψουν, ειδικά εφόσον οι ίδιοι είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι με τη χρήση της νέας τεχνολογίας από ό,τι οι καθηγητές τους

Έρευνα που διεξήγαγε η βρετανική εταιρεία RM Technology έδειξε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των καθηγητών λυκείου πιστεύουν ότι έχουν λάβει εργασία γραμμένη από λογισμικά τεχνητής νοημοσύνης ενώ σχεδόν ο ένας στους δέκα (το 9%) παραδέχεται πως δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εργασία γραμμένη από μαθητή και μια εργασία γραμμένη από ΑΙ.

Σύμφωνα με αναλυτικό δημοσίευμα της kathimerin.gr, στην έρευνα συμμετείχαν 500 καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποκαλύφθηκε πως το 41% αυτών πίστευε ότι πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερος έλεγχος στην ΑΙ, ενώ το 31% ήθελε αυστηρά μέτρα από την κυβέρνηση, μέχρι και να απαγορευτεί η χρήση της.

Η Μελ Πάρκερ, πρώην σχολική διευθύντρια, η οποία εργάζεται πλέον ως σύμβουλος της εταιρείας RM Technology, δήλωσε πως «αναμφίβολα υπάρχει ανάγκη για μια κυβερνητική πρωτοβουλία, που θα μπορέσει να παράσχει στους καθηγητές κάποια ασφάλεια». Πιστεύει επιπλέον πως είναι απαραίτητη περαιτέρω εκπαίδευση γύρω από τη χρήση της ραγδαία αναπτυσσόμενης τεχνολογίας.

«Οι καθηγητές χρειάζεται να ξέρουν πώς να μιλήσουν στα παιδιά για τη σωστή χρήση της ΑΙ, ποιος είναι ο σωστός τρόπος να τη χρησιμοποιούν, τι μπορούν να κερδίσουν από αυτήν. Τι θεωρείται “κλεψιά” και τι ορθή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης», σχολίασε, ενώ παραδέχτηκε πως οι περισσότεροι καθηγητές ανησυχούν ότι οι μαθητές τους μπορεί να τη χρησιμοποιούν για να κλέψουν, ειδικά εφόσον οι ίδιοι είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι με τη χρήση της νέας τεχνολογίας από ό,τι οι καθηγητές τους.

«Τη βλέπω ως κάτι θετικό»

Τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών δεν φαίνεται να συμμερίζονται οι μαθητές – έρευνα της εφημερίδας Mirror διαπίστωσε ότι το 68% πιστεύει ότι παίρνει καλύτερους βαθμούς χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, ενώ το 49% δηλώνει πως απαγόρευση στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα είχε αρνητικό αντίκτυπο στη μάθησή τους. Η 17χρονη Μία Κροφτς, μαθήτρια της έκτης τάξης στην Ακαδημία Greenwood στο Μπέρμιγχαμ, είναι τακτική χρήστρια των λογισμικών τεχνητής νοημοσύνης.

Η ίδια δήλωσε: «Οσον αφορά την εκπαίδευση, τη χρησιμοποιώ πολύ για διαδικτυακές εργασίες, για να κάνω επανάληψη. Αν χρειάζομαι οποιαδήποτε πρόσθετη υποστήριξη και δεν θέλω να ρωτήσω τη δασκάλα μου ή είναι κάτι που η δασκάλα δεν θα ξέρει να μου πει, η τεχνητή νοημοσύνη είναι στη διάθεσή μου».

«Τη βλέπω ως κάτι θετικό, γιατί είναι διαθέσιμη όποτε τη χρειάζεσαι. Ωστόσο, νιώθω ότι κάποιοι μαθητές μπορεί να εξαρτώνται υπερβολικά από αυτήν και να τους στερεί την ανεξαρτησία στη σκέψη. Μπορείς να της κάνεις μία ερώτηση και θα πάρεις άμεση απάντηση… δεν σκέφτεσαι πραγματικά για τον εαυτό σου», πρόσθεσε. Από την άλλη, ο συμμαθητής της Τίτο Τόμπσον είπε πως δεν χρησιμοποιεί την ΑΙ για τις σχολικές του εργασίες. «Αφαιρεί την ανθρώπινη επαφή», τόνισε. «Είναι απλώς ένα μέρος όπου μπορείς να ρωτήσεις ένα μικρό ρομπότ οτιδήποτε, και απλά παίρνεις μια απάντηση μέσα σε δευτερόλεπτα. Μια άμεση απάντηση χωρίς καθόλου ενσυναίσθηση», εξηγεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα