Thumbnail
Τι υποστηρίζει χρήστης του Tik Tok που αναφέρει ότι είναι... «χρονοταξιδιώτης»

Ένα άτομο που ισχυρίζεται ότι είναι ένας «πραγματικός ταξιδιώτης του χρόνου» από το μέλλον έκανε μια τολμηρή πρόβλεψη για το πότε θα ανακαλύψουμε εξωγήινη ζωή.

Τι είπε ο χρήστης

Ο χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος χρησιμοποιεί το όνομα χρήστη @thetimetraveller2582, έχει συγκεντρώσει πάνω από 131.000 οπαδούς στο TikTok και είναι γνωστός για την ανάρτηση προειδοποιήσεων σχετικά με υποτιθέμενα μελλοντικά γεγονότα - συμπεριλαμβανομένων των επικείμενων φυσικών καταστροφών. Τώρα, ισχυρίζεται ότι γνωρίζει την ακριβή ημερομηνία που οι άνθρωποι θα βρουν ζωή σε έναν άλλο πλανήτη - και είναι νωρίτερα από ό,τι θα περιμένατε.

Σε ένα βίντεο που έχει λάβει περισσότερα από 1.300 likes, δήλωσε: «Ναι, είμαι ένας πραγματικός ταξιδιώτης του χρόνου. Στέλνω αυτό το βίντεο σε όλους όσους έχουν αμφιβολίες για την αυθεντικότητά μου. Να θυμάστε αυτές τις ημερομηνίες. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω πριν να είναι πολύ αργά. 27 Αυγούστου 2024: Μια μυστηριώδης πύλη ανακαλύπτεται σε μια σπηλιά.

Αυτή η πύλη θα οδηγήσει σε ένα εναλλακτικό σύμπαν με νέες μορφές ζωής που θα ανακαλυφθούν, κάποιες από αυτές θα επιστρέψουν στη Γη. 24 Σεπτεμβρίου 2024: Η NASA ανακαλύπτει έναν νέο πλανήτη που μοιάζει με τη Γη. Στέλνουν ένα ρομπότ σε αυτόν και ανακαλύπτουν ζωή. Ο πλανήτης θα είναι ως επί το πλείστον πράσινος και θα καλύπτεται από δάση. Θα πάρει το όνομα Orth».

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση