φοιτητές μαθητές τάξη
Μία μαθήτρια της Γ' Λυκείου, η οποία αγωνιά για το μέλλον της

Αναλυτικά η επιστολή της μαθήτριας:

Με την αιφνίδια έλευση του Κορωνοϊού στη χώρα μας πάρθηκαν δραστικά μέτρα που έφεραν τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Έκλεισαν τα σχολεία, έκλεισαν τα φροντιστήρια και απαγορεύτηκαν οι μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών, οπότε σταμάτησαν και τα ιδιαίτερα κατ' οίκον. Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να μην έχει ολοκληρωθεί η ύλη στα περισσότερα μαθήματα της Γ' Λυκείου που πρόκειται να εξεταστούν πανελλαδικά! 

Όμως προϋπήρχαν και κάποια άλλα προβλήματα όπως, ορισμένα σχολεία δίδαξαν τα κεφάλαια με διαφορετική σειρά, άρα δεν έχουν καλύψει την ίδια ποσότητα ύλης. Επίσης την περίοδο του Φεβρουαρίου αρκετά σχολεία ήταν υπό κατάληψη για τουλάχιστον δύο βδομάδες και έμπαινε η ανάγκη αναπλήρωσης χαμένων ωρών από τότε. Τέλος κάποιοι αναπληρωτές ήρθαν στα σχολεία λίγο πριν τον Δεκέμβρη και άρχισαν αγώνα δρόμου για την ύλη.

Επειδή κάθε δράση φέρνει και μία αντίδραση, άρχισε η τηλεκπαίδευση και η εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τα περισσότερα φροντιστήρια δημιούργησαν πλατφόρμες επικοινωνίας και άρχισαν να λειτουργούν διαδικτυακά, προσπαθώντας να κρατήσουν τους μαθητές τους. Έτσι αμέσως το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την έναρξη διαδικτυακών αιθουσών και υπερηφανεύεται ότι τα μαθήματα δεν χάνονται. Όμως υπάρχει το εξής ερώτημα. Πότε το κράτος έχει εκπαιδεύσει καθηγητές και μαθητές να χειριστούν μια τέτοια κατάσταση όταν στο πρόγραμμα σπουδών από το δημοτικό κιόλας δεν υπάρχει το μάθημα πληροφορικής και στο Λύκειο είναι μάθημα επιλογής, χωρίς να μαθαίνεις τη χρήση του ίντερνετ; Άρα έγκειται στον κάθε μαθητή με δικά του λεφτά να εκπαιδευτεί. Συνεπώς το σχολείο είναι αναχρονιστικό και δεν εκπαιδεύει σύγχρονους πολίτες.

Παίρνοντας υπόψιν τα σημερινά δεδομένα, το πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες εξαρτάται από την πορεία της πανδημίας, όπως λένε και οι ειδικοί, όμως το πώς θα γίνουν εξαρτάται από το Υπουργείο Παιδείας που πρέπει άμεσα να ανακοινώσει:

Α) Τι θα γίνει με την μείωση της ύλης, ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν στην επανάληψή τους τι να διαβάσουν και τι όχι. 

Β) Σε ποια χρονική περίοδο-μήνα θα γίνουν ώστε να υπάρχει ένας οικογενειακός προγραμματισμός. 

Γ) Αν θα γίνει στοιχειώδης αναπλήρωση των μαθημάτων και αν τα παιδιά θα ολοκληρώσουν το τετράμηνο.

Καταλήγοντας, θα πρέπει οι υπεύθυνοι να λάβουν υπόψιν τους τη ψυχολογική κατάσταση των μαθητών της Γ' Λυκείου. Μην ξεχνάτε ότι απαγορεύεται να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα (παππούδες και γιαγιάδες) και δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή με φίλους για να βγουν για ένα καφέ ώστε να ξεσκάσουν και να εκτονωθούν. Ο περιορισμός τους σε λίγα τετραγωνικά μέτρα και η μόνη επαφή τους με τον κόσμο του διαδικτύου, δημιουργεί εγκλωβισμένες ψυχές με αποτέλεσμα να σκέφτονται όλο και περισσότερο τις πανελλήνιες και το άγχος τους, το οποίο συνεχώς αυξάνεται. 

Γι' αυτό οι αποφάσεις πρέπει να είναι άμεσες όσον αφορά τη μείωση της ύλης και οι επιτροπές θα πρέπει να βάλουν θέματα γνώσεων και όχι εντυπωσιασμού όπως συνέβαινε άλλες χρονιές (π.χ Χημεία και Φυσική) 

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό 2024: Αφιέρωμα στα τμήματα Πληροφορικής των δημόσιων ΑΕΙ

Σχολές έως 15.000 μόρια με επαγγελματικές ευκαιρίες

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ