Χάνω πραγματικά κάποια λεπτά από το διάβασμα μου για να μπω στο πανεπιστήμιο κ τα αφιερώνω στην αγαπημένη μου κοινωνιολογία.Θα πάρω τα πράγματα από την αρχή, στην Β λυκείου είχαμε το βακε, ένα πολύ αξιόλογο μάθημα, ουσιαστικά ο πρόδρομος της κοινωνιολογιας, προσωπικά μου έμαθε πολλά πράγματα που δεν είναι η ώρα να αναλυθούν..). Επίσης, είχα χαρεί πολύ με την απόσυρση λατινικών κ την άνοδο της κοινωνιολογιας καθώς είναι ένα μάθημα σύγχρονο που μας προβληματίζει για τα προβλήματα της κοινωνίας, μας βοηθά να μην δεχόμαστε άκριτα κ παθητικά το οτιδήποτε, ένα μάθημα που από το καλοκαίρι το αγάπησα πολύ....συνεχεια λέγαμε στην τάξη αλλά κ στο φροντιστηριο προκορωνοιού ότι γίναμε μικροί κοινωνιολόγοι κ μας άρεσε πολύ, την έχουμε λατρέψει κυριολεκτικά...). Ένα μάθημα που θίγει σύγχρονα προβλήματα του κόσμου όπως το μεταναστευτικό, το προσφυγικό, την εγκληματικότητα, την επανένταξη στην κοινωνία,τις ελίτ, (που ουδέποτε γνώριζα τι ήταν αυτές) αλλά κ το σημαντικότερο, το ζήτημα της φτώχειας παγκόσμια. Ένα μάθημα που μπορεί να θέλει απομνημόνευση αλλά εινα εύκολο στην κατανόηση κ δεν είναι αριστερή επιστήμη όπως υποστηρίζουν κάποιοι.
Σε αντίθεση με τα λατινικά που κ αυτά απαιτούν απομνημόνευση (λογω μεταφράσεων) κ διαθέτουν κ γραμματική αλλά κ συντακτικό. Αντικειμενικά, τα λατινικά μπορεί να μας προσφέρουν μια στενή σχέση με τον αρχαίο κόσμο κ πολιτισμό αλλά δεν συγκρίνεται με την κοινωνιολογια που αφορά το παρόν κ μας ενδιαφέρει όλους καθώς μελετά την κοινωνία κ αναδεικνύει τα προβλήματα της. Δεν πρέπει το υπουργείο να επαναφέρει τα λατινικά, καθώς η Κοινωνιολογία βοηθά κ στην έκθεση με τις ιδέες για τα ζητήματα που θίγει. η υπουργός πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ζήτημα της κοινωνιολογιας. Αλλωστε με την κοινωνιολογία θα βγουμε καλύτεροι άνθρωποι από τα σχολεία,καθώς θα εφοδιάστουμε με κριτική σκέψη κ αυτογνωσία, αυτή ήταν κ είναι επιδίωξη του δημοσίου σχολείου. Η κοινωνιολογία πρέπει να διατηρηθεί στις πανελλήνιες, ας μην κάνει αυτό το λάθος ή αξιοτίμη ύπουργος κ την αποσχισει. Ένα άλλο θέμα που θέλω να αναφερθώ είναι τα 7ωρα στην Γ λυκείου αλλά κ η επικείμενη 'απόσυρση' τους από τα δημόσια σχολεια. Όλοι γνωρίζουμε ότι βοήθησαν πολύ, μαθητές κ καθηγητές. Καταρχήν στηρίχθηκε το δημόσιο σχολείο κ ελαφρυνθηκαν πολλές οικογένειες κ επιπλέον η ύλη προχωρούσε χωρίς το άγχος των 3ωρων που δεν έφταναν κ τα παιδιά αγχωνοντουσαν, καλώς έπραξε το υπουργείο κ έλεγχε την ύλη κάθε μήνα κ έτσι πρέπει να συνεχιστεί, με 7ωρα κ κοινωνιολογία,καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι με την επαναφορά της γενικής παιδείας στην Γ λυκείου τα παιδιά δεν θα δώσουν βάση σε αυτή πάρα μόνο στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα αλλωστε η ύλη δεν έβγαινε σωστά πιο πριν, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλο μας!!!
Αυτή την επιστολή δεν την έγραψα για την δική μου γενιά, την γενιά του 2002,αλλα για τους επόμενους μαθητές.Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά ΈΠΡΕΠΕ.
Ένας μαθητής θεωρητικής, απο ένα ΓΕΛ του νομού Ηρακλείου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη