Πανελλήνιες! Το 'τάχα' δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα μέσω του οποίου οι νέοι αυτής της χώρας έχουν την 'δυνατότητα' να κυνηγήσουν τα όνειρα τους και να διεκδικήσουν μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Αλλά για ποιά δικαιοσύνη και αξιοκρατία μιλάμε μετά την απάντηση του Υπουργείο στις διαμαρτυρίες μας; Μήπως τελικά είναι θέμα τύχης ή άλλων παραγόντων το ποιος τελικά θα σπουδάσει αυτό που ονειρεύτηκε;Μήπως τελικά το Υπουργείο και εσείς Κυρία Υπουργέ δεν σέβεστε την προσπάθεια μας,υπονομεύετε το δικαίωμα της ισότητας και αδιαφορείτε για την πραγματική παιδεία;Γιατί τι είδους παιδεία είναι αυτή που μας κάνει να αναρωτιόμαστε έπειτα από σκληρή δουλειά,θυσίες,κόπο και αγωνιστικότητα αν αξίζουμε εν τέλει μια θέση στην σχολή της επιλογής μας,αν εμείς κάναμε κάποιο λάθος όταν επιλέξαμε να ξανααγωνιστούμε,να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας ,μέσω ενός συστήματος που εσείς καθορίσατε;Μήπως αυτή η αναξιότητα δεν αφορά εμάς;
Το παράλογο και λυπηρό όμως βρίσκεται στην απάντηση σας σχετικά με την διαμαρτυρία μας για την αδικία που δημιουργήθηκε.Πράγματι τα λάθη είναι ανθρώπινα γι'αυτό και μεις ζητήσαμε το αυτονόητο και το δίκαιο 'ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ'.Δεν ζητήσαμε κάποια χάρη ,ούτε να αντιμετωπιστούμε με εύνοια παρόλο που είμαστε οι πλέον αδικημένοι των φετινών εξετάσεων...Στην τοποθέτηση σας λοιπόν αναφέρεται ότι: “Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του αρ. 166 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’), σαφώς ορίζεται ότι το αποδιδόμενο ποσοστό παλαιού συστήματος προκύπτει από την αριθμητική σύγκριση των δύο κατηγοριών υποψηφίων, παλαιού και νέου συστήματος. Η σύγκριση γίνεται μεταξύ του συνόλου των υποψηφίων των δύο διαφορετικών συστημάτων, παλαιού και νέου, και όχι ομάδων προσανατολισμού”το ίδιο γεγονός που και εμείς τονίσαμε πρώτοι στις επιστολές μας και σημειώσαμε ότι εξαιτίας αυτού δημιουργείται μια κατάφωρη αδικία.Αλλά μάλλον δεν δώσατε σημασία στα επιχειρήματα μας...
Επιπρόσθετα, σημειώθηκε ότι “το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» μπορεί να προσεγγιστεί και από τις τρεις (3) ομάδες προσανατολισμού του παλαιού συστήματος, ανάλογα με την επιλογή 4ου ή 5ου μαθήματος, ενώ στο νέο σύστημα το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» προσεγγίζεται μόνο από την ομάδα προσανατολισμού «Σπουδών Υγείας»”. Νομίζω μετά από αυτό ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη και την αντίληψη μας! Ή μήπως νομίζετε ότι δεν γνωρίζουμε το σύστημα με το οποίο επιλέξαμε να εξεταστούμε; Είναι το λιγότερο αφελές να θεωρεί κανείς ότι η εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές του 3ου πεδίου ,όπως η Ιατρική είναι δυνατή μέσω και των τριών ομάδων προσανατολισμού ,ενώ στην πραγματικότητα γίνεται με έναν και μοναδικό τρόπο ,επιλέγοντας το 3ο πεδίο και μετά από εξέταση στην Βιολογία προσανατολισμού.Ακόμη όμως και σε αυτό υπάρχει ΛΥΣΗ.Έπειτα από αναγωγή οι απόφοιτοι του παλαιού συστήματος δικαιούμαστε ποσοστό περίπου ίσο με το 15,5% των θέσεων.Ή μήπως το αγνοείτε και αυτό; Μήπως τελικά το Υπουργείο προσπαθεί να μας αποπλανήσει και να μας μπερδέψει με ατοπήματα;Γιατί ούτε η υπόδειξη μιας προηγούμενης λαθεμένης πολιτικής της πρότερης κυβέρνησης αποτελεί επιχείρημα και θέση απέναντι σε αυτό που διεκδηκούμε.
Τέλος, μας 'υπενθυμίζετε' ότι είχαμε το δικαίωμα να επιλέξουμε το σύστημα με το οποίο θα εξεταστούμε!Μάλλον παραλογίζεστε...Μας ζητήσατε να επιλέξουμε μεταξύ του παλαιού συστήματος, το οποίο περιλαμβάνει την περσινή ύλη την οποία διδαχθήκαμε ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ και του νέου,που όλοι γνωρίζουμε ότι περιλαμβάνει καινούργια κομμάτια ύλης άγνωστα σε εμάς και εισαγωγή της Λογοτεχνίας στην εξέταση της Γλώσσας .Πώς λοιπόν εμείς είχαμε την δυνατότητα να επιλέξουμε;Μήπως ήταν τελικά μονόδρομος και δεν μας δόθηκε ποτέ η επιλογή; Ή μας ωθείτε στην ιδιωτική εκπαίδευση και αλλοιώνετε την αξία του Δημόσιου Σχολείου και γενικότερα της Ελληνικής 'ΠΑΙΔΕΙΑΣ' που δίνει ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ;
Ένα λάθος της τάξης του 77,7% σε εξετάσεις πανελληνίου επιπέδου...Ντρέπομαι για χάρη σας πραγματικά και δεν ξέρω πως να εξηγήσω και να δικαιολογήσω αυτή την συμπεριφορά απέναντι μας!Απέναντι στους νέους αυτής της χώρας που προσπαθούν με επιμονή και υπομονή να κυνηγήσουν τα όνειρα τους και να συμβάλλουν στην πρόοδο της κοινωνίας μας!Ποιός να φανταζόταν όμως ότι θα τους εμπόδιζε Η ΙΔΙΑ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ,οι άνθρωποι που υποσχέθηκαν επανειλημμένα ότι θα τους στηρίξουν και θα εξασφαλίσουν το καλύτερο για το μέλλον τους!Που είστε ΤΩΡΑ Κύριε Προθυπουργέ;Μήπως ξεχάσατε τις υποσχέσεις σας ή μήπως ήμασταν για εσάς απλά ψηφοφόροι;Γιατί όντως εμείς συνεχίζουμε να είμαστε ενεργοί πολίτες αυτής της χωράς.Δεν μας αφήνετε όμως άλλη επιλογή από το να την εγκαταλείψουμε αναζητώντας αναγνώριση της αξίας μας!
Αφήνετε μάλιστα ένα σημαντικό δίδαγμα για τις επόμενες γενιές και τους επόμενους υποψήφιους...Ότι είναι μάταιο και ανώφελο να αγωνίζονται,να προσπαθούν,να τολμούν και να διεκδΙκούν αυτά που τους αξίζουν! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...
Για να δώσουμε λοιπόν ένα ΤΕΛΟΣ σε αυτήν την αδικία διορθώστε ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ και σταματήστε να προσπαθείτε να μας φιμώσετε και να αποδείξετε ότι εμείς έχουμε άδικο!Αποδώστε μας το 16,9% των θέσεων που μας ΑΞΙΖΟΥΝ και αποτρέψτε το θλιβερό γεγονός νέοι,αυριανοί ικανοί επιστήμονες που συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες να βιώσουν το πρωτόγνωρο,να αποκλειστούν από τις σχολές της επιλογής τους,αυτές που τους αξίζουν και να βλέπουν να 'κλέβουν' τις θέσεις τους, εξαιτίας ενός τραγικού λάθους...ΑΠΟΔΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ!
Υποψήφια του παλαιού συστήματος,
Δ.Σ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη