Ερώτημα
Εννέα κρίσιμα ερωτήματα για τις βάσεις εισαγωγής και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Θέσπιση κατώτατης βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ - Παρέμβαση με τη μορφή 9 κρίσιμων ερωτημάτων για το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας

  1. Η πρώτη φάση κατάθεσης του μηχανογραφικού δελτίου υποψήφιου πανελλαδικών εξετάσεων θα πραγματοποιείται πριν ή μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων;

  2. Αν η απάντηση στην πρώτη ερώτηση είναι μετά, τότε δεν διερευνούμε το πραγματικό ενδιαφέρον των τελειόφοιτων. Γιατί δεν επαναφέρουμε τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου υποψηφίου πανελλαδικών εξετάσεων πριν τη διεξαγωγή των εξετάσεων;

  3. Ποιο θα είναι το  μέγιστο,  θετικό ή αρνητικό, ποσοστό διαφοροποίησης  του μέσου όρου,  των μέσων όρων  των γραπτών βαθμών, σε κάθε ένα από τα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα,  που θα μπορούν να επιλέξουν τα τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων  της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;

  4. Η παραπάνω επιλογή θα οριστικοποιείται πριν ή μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων και ποια θα είναι τα κριτήρια της;

  5. Πόσα τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων θα έχουν δικαίωμα να δηλώσουν τα παιδιά  αρχικά;

  6. Θα υπάρχει αριθμός εισακτέων ανά τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος ή μόνο μέγιστος αριθμός εισακτέων;

  7. Τι θα συμβεί αν ο  μέγιστος αριθμός των εισακτέων σε ένα τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος δεν καλυφθεί ούτε και κατά τη δεύτερη φάση κατάθεσης  των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων;

  8. Εάν τελικά επιλεγεί ως μέγιστη χρονική διάρκεια των σπουδών σε ένα τμήμα η μία εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος τα έτη σπουδών αυξημένα κατά το 50% τους,  ποια η αναγκαιότητα διαφοροποίησης του ισχύοντος καθεστώτος υπολογισμού των βάσεων και μάλιστα με το επιχείρημα πως πολλά παιδιά δεν αποφοιτούν;

  9. Η χρηματοδότηση των τμημάτων και των εισαγωγικών κατευθύνσεων τμημάτων  θα εξαρτάται από το πραγματικό πλήθος των φοιτητών τους και όχι από τον μέγιστο αριθμό τους;

 

Περιμένουμε λοιπόν την οριστικοποίηση των επιλογών του Υπουργείου Παιδείας και τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα.

 

Dr Αργύρης Δ. Ψαλίδας, MEd

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;
Καταγγελία για τα Ωνάσεια σχολεία - Αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;
synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα