Πανελλαδικές 2022: Αποκαλύπτονται απίθανες καταστάσεις που αντιμετώπισαν πολλοί υποψήφιοι
Επιστολή διαμαρτυρίας γονέων υποψηφίων στην υπουργό Ν. Κεραμέως

Απίθανες καταστάσεις αντιμετώπισαν υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι του ειδικού μαθήματος " Γραμμικό Σχέδιο" των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων.

1) Οι ειδικές, γυαλιστερές - illustration κόλλες Γραμμικού Σχεδίου , που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και διανεμήθηκαν στα παραπάνω εξεταστικά κέντρα, όπως ίσως γνωρίζετε, ήταν κατώτερης ποιότητας σε σχέση μ΄αυτές που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές καθ΄όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους ,ώστε να συμμετέχουν στις σημερινές εξετάσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν να ''απλώνεται " το μελάνι στην κόλλα και να απορροφιέται σαν να σχεδίαζε κάποιος ,επάνω σε μία χαρτοπετσέτα !!!
(Το μελάνι είναι βασικό μέσον σχεδιασμού ,το οποίο απαιτούνταν να χρησιμοποιηθεί ,από τα κριτήρια αξιολόγησης).

2)  Λόγω της κακής ποιότητας των χαρτιών ,τα ειδικά μολύβια σχεδίου που χρησιμοποίησαν οι υποψήφιοι, άφηναν ίχνη επάνω στην κόλλα, δεν σβήνονταν εύκολα, έχοντας σαν  αποτέλεσμα τα σχέδιά τους, να παρουσιάζονται θολά και με μουτζούρες !!!

Για το θέμα αυτό διαμαρτύρονται με επιστολή τους γονείς των υποψηφίων στην Υπουργό Παιδείας

Η επιστολή

 Αξιότιμη κα.Κεραμέως.

Σας γνωστοποιούμε το πρόβλημα που προέκυψε στα εξεταστικά κέντρα της Θεσσαλονίκης ,της Λάρισας , (πιθανόν και της υπόλοιπης χώρας) στα οποία , οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι του ειδικού μαθήματος " Γραμμικό Σχέδιο" των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων,αντιμετώπισαν το εξής :

1) Οι ειδικές, γυαλιστερές - illustration κόλλες Γραμμικού Σχεδίου , που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και διανεμήθηκαν στα παραπάνω εξεταστικά κέντρα, όπως ίσως γνωρίζετε, ήταν κατώτερης ποιότητας σε σχέση μ΄αυτές που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές καθ΄όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους ,ώστε να συμμετέχουν στις σημερινές εξετάσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν να ''απλώνεται " το μελάνι στην κόλλα και να απορροφιέται σαν να σχεδίαζε κάποιος ,επάνω σε μία χαρτοπετσέτα !!!
(Το μελάνι είναι βασικό μέσον σχεδιασμού ,το οποίο απαιτούνταν να χρησιμοποιηθεί ,από τα κριτήρια αξιολόγησης).

2)  Λόγω της κακής ποιότητας των χαρτιών ,τα ειδικά μολύβια σχεδίου που χρησιμοποίησαν οι υποψήφιοι, άφηναν ίχνη επάνω στην κόλλα, δεν σβήνονταν εύκολα, έχοντας σαν  αποτέλεσμα τα σχέδιά τους, να παρουσιάζονται θολά και με μουτζούρες !!!

Αντιλαμβάνεστε , πως παρά τις απέλπιδες προσπάθειες των υποψηφίων, οι απεικονίσεις των σχεδίων τους ,να μην παρουσιάζουν το επιθυμητό,αναμενόμενο, άριστο, αισθητικό αποτέλεσμα ,το οποίο πρέπει να παρουσιάζει το σχέδιό τους και βαθμολογείται από τους εξεταστές-βαθμολογητές των γραπτών τους.

Αρκετά καταπονήθηκαν τα παιδιά μας χτες και σήμερα ,συμμετέχοντας στις εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων " Ελεύθερο " και "Γραμμικό Σχέδιο" αντίστοιχα, επί 6 ολόκληρες ώρες σε συνθήκες καύσωνα με 35ο C , προσπαθώντας να αποδώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα σχέδια που τους ζητήθηκαν (αναμένοντας στις αίθουσες εξετάσεων  από τις 8΄00 π.μ.για την ταυτοποίηση των στοιχείων τους , μέχρι τις 8΄30 π.μ. που θα παραδίδονταν τα θέματα ώστε να ξεκινήσουν οι εξετάσεις ) αλλά δυστυχώς ,η διάρκεια της αναμονής τους,έφτασε σε ορισμένες περιπτώσεις  την καθυστέρηση της  μισής ώρας, ανεβάζοντας το άγχος των υποψηφίων .

Aρκετά ταλαιπωρήθηκαν τα παιδιά μας 2 χρόνια τώρα, υπό συνθήκες COVID - 19 ,προσπαθώντας να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα , για να ανταπεξέλθουν στις χτεσινές και σημερινές , απαιτητικές , πολύωρες εξετάσεις των δύο αυτών Ειδικών Μαθημάτων,τα οποία δε διδάσκονται στα Λύκεια της χώρας και επιβαρύνουν τον ήδη επιβαρυμένο,οικογενειακό- οικονομικό προυπολογισμό των νοικοκυριών.

κα. Κεραμέως, σας παρακαλούμε θερμά, να  επιληφθείτε του θέματος προσωπικά, ώστε να ενημερωθούν οι εξεταστές - βαθμολογητές των σημερινών γραπτών των παιδιών μας άμεσα, λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄όψιν τους το βαθμό δυσκολίας που προέκυψε σήμερα (εξαιτίας των όσων προβλημάτων προαναφέραμε ) κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης, ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να δείξουν την επιείκειά τους στα παιδιά μας,τα οποία είναι άμοιρα ευθυνών !!!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία