Thumbnail
"Ενα κόμμα του 0% δεν μπορεί να θέτει όρους και ας προσέξουν μερικοί, όπως ο Μαργαρίτης."

Πυρ και μανία έγινε για ακόμη μια φορά ο  πάνω απ`όλα ιδεολόγος βουλευτής της ΔΗΜΑΡ ο οποίος στεναχωρέθηκε αρχικά που η ΔΗΜΑΡ έφυγε από την κυβέρνηση και τώρα που τα ποσοστά της ΔΗΜΑΡ κατακρημνίζονται φοβάται μήπως η ΔΗΜΑΡ γίνει ουρά του ΣΥΡΙΖΑ και κακοπέσουν τα στελέχη της στα μοβόρα χέρια των συριζαίων.

Έτσι με μήνυμά του προς στα στελέχη της ΔΗΜΑΡ  ξεκαθαρίζει ότι " Αυτή η Δημοκρατική Αριστερά με αυτό το σχέδιο προς τον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα περιλαμβάνει εμένα" ενώ παράλληλα επιτίθεται με σφοδρότητα σε όσα μέλη της ΔΗΜΑΡ λοξοκοιτούν προς τον ΣΥΡΙΖΑ, "βάζοντας μάλιστα στους συριζαίους και όρους": ΄

"Ενα κόμμα του 0% δεν μπορεί να θέτει όρους και ας προσέξουν μερικοί, όπως ο Μαργαρίτης. Γιατί αν πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ πώς νομίζουν ότι θα τους υποδεχτούν; Θα τους βάλουν να σφουγγαρίζουν σκάλες και να πλένουν ζάντες".

Ξέρει από σφουγγάρισμα ο  Γρ. Ψαριανός τόσα χρόνια στις "σκάλες" του ΠΑΣΟΚ.

Πηγή: alterthess.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων