ΜέΡΑ 25: Δεν είναι κανονικότητα η αστυνομία να αυθαιρετεί και να βιαιοπραγεί σε βάρος των πολιτών
Ανακοίνωση του ΜέΡΑ 25 για τα γεγονότα στο Κουκάκι και την βία που ασκεί η αστυνομία

«Η εισβολή πάνοπλων αστυνομικών χωρίς άδεια εισαγγελέα σε οικία που απλώς γειτνίαζε με κατάληψη, και η άσκηση αδικαιολόγητης βίας στους εύλογα διαμαρτυρόμενους ενοίκους της, δείχνει μια Αστυνομία που δε δείχνει συμφιλιωμένη με την ιδέα των Δημοκρατικών θεσμών και ορίων», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΜέΡΑ 25, σχολιάζοντας την αστυνομική επιχείρηση στο Κουκάκι, για την εκκένωση κατειλλημμένου κτηρίου.

«Η Αστυνομία δε δρα ανεξέλεγκτη», συνεχίζει το ΜέΡΑ 25, «επανειλημμένα ο αρμόδιος Υπουργός κ.Χρυσοχοΐδης καλύπτει με τον πιο επίσημο τρόπο από τη Βήμα της Βουλής την πολιτική των "λυμένων χεριών" (και δεμένων πολιτών) ενώ αναρμόδιοι πλην πολυπροβεβλημένοι Υπουργοί όπως ο κ. Βορίδης προειδοποιούν από τηλεοπτικά πλατώ τους πολίτες ότι θα πρέπει να συνηθίσουν και να αποδεχτούν το ξύλο. Η πραγματική ευθύνη όμως βαραίνει τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη, που όσο συμβαίνουν όλα αυτά αυτοσυγχαίρεται για «επιστροφή στην κανονικότητα».

Το ΜέΡΑ25 «δε θα συμφιλιωθεί ποτέ με μια τέτοια κανονικότητα», αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει:

«Δεν είναι κανονικότητα η αστυνομία να παρανομεί, αυθαιρετεί και βιαιοπραγεί σε βάρος των πολιτών όταν πλέον υπάρχουν τόσα καταγεγραμμένα και άλλα τόσα καταγγελλόμενα περιστατικά.

Δεν είναι κανονικότητα να βλέπεις το παιδί σου να το πατούν στο κεφάλι δυνάμεις των ΜΑΤ μόνο και μόνο επειδή δεν τις άφησες να παρανομήσουν και να σου παραβιάσουν το άσυλο της κατοικίας σου.

Δεν είναι κανονικότητα να δένεται πισθάγκωνα γυναίκα και να αφήνεται ημίγυμνη και με κουκούλα στο κεφάλι σε ταράτσα πολυκατοικίας (πρακτικές που μας παραπέμπουν στην CIA).

Όλα αυτά δεν είναι κανονικότητα. Είναι εκτροπή, με αποκλειστική πολιτική ευθύνη μιας αυταρχικής Κυβέρνησης που προετοιμάζει τις πρακτικές με τις οποίες θα κάνει εξώσεις και θα διώχνει τον κόσμο από τα σπίτια του, για χάρη των αρπαχτικών ταμείων και της παρασιτικής ολιγαρχίας. Και παράλληλα έχουμε μια πληθώρα επιμέρους ποινικών και πειθαρχικών ευθυνών της ΕΛ.ΑΣ., παραβιάσεις και καταπάτηση ανθρωπίνων και πολιτικών δικαιωμάτων.

Καθώς και τέλος μια μεγάλη ανάγκη για μια ολόκληρη κοινωνία να μην πέσει θύμα της προπαγάνδας των ΜΜΕ που καλλιεργούν την τρομολαγνεία, να μην φοβηθεί από την αστυνομοκρατία και τη βία, αλλά να αντισταθεί και να μην υπακούσει σε όλο αυτόν τον αυταρχικό και επικίνδυνο για την δημοκρατία και τις ελευθερίας, κατήφορο», καταλήγει η ανακοίνωση του ΜέΡΑ 25.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».