pleuris
ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | INTIME
«Ο σχεδιασμός που έχουμε, διασφαλίζει και το άνοιγμα των σχολείων και την ασφάλεια των μαθητών. Έχουμε τον πλήρη σχεδιασμό όταν χρειαστούν και αν χρειαστούν νοσηλείες, ώστε να τις αντιμετωπίσουμε»», δήλωσε ο Θ. Πλεύρης

«Ο σχεδιασμός για το άνοιγμα σχολείων προβλέπει να παραμείνουν ανοιχτά», δήλωσε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης μιλώντας στους δημοσιογράφους στο πλαίσιο των εγκαινίων του περιπτέρου του υπουργείου Υγείας στην 85η ΔΕΘ. Στα εγκαίνια του περιπτέρου συνόδευαν τον κ. Πλεύρη η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, η υφυπουργός Ψυχικής Υγείας Ζωή Ράπτη.

«Έχουμε συνεχή τεστ, μάσκες, παροτρύνουμε στον εμβολιασμό τα παιδιά 12 με 17. Θεωρούμε ότι όλος αυτός ο σχεδιασμός διασφαλίζει και το άνοιγμα των σχολείων και την ασφάλεια των μαθητών και σε κάθε περίπτωση έχουμε και τον πλήρη σχεδιασμό όταν χρειαστούν και αν χρειαστούν νοσηλείες, ώστε να τις αντιμετωπίσουμε» σημείωσε ο υπουργός Υγείας.

Χαρακτηρίζοντας την πανδημία ως δυναμικό φαινόμενο, υπογράμμισε ότι για την αντιμετώπισή της ο σχεδιασμός προβλέπει να προστίθενται κλίνες νοσηλείας και εντατικής θεραπείας στις ήδη υπάρχουσες ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα.

«Αντιμετωπίσαμε την προηγούμενη χρονιά πολύ μεγάλες δυσκολίες. Πλέον είμαστε ακόμα πιο έτοιμοι. Όπου χρειαστεί ανοίγουμε παραπάνω κλίνες. Ο αριθμός είναι επαρκής, αλλά το σημαντικό που πρέπει να πούμε είναι ότι το 90% των συμπολιτών μας που είναι στις κλίνες ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι. Και αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα: Αν είχαμε εμβολιαστεί όλοι πέρα από το τείχος ανοσίας, όσοι νοσούσαν από τους εμβολιασμένους θα είχαν πολύ λιγότερες νοσηλείες και πολύ λιγότερες νοσηλείες σε κλίνες ΜΕΘ. Δεν είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή να υπάρχουν άνθρωποι που μετέχουν στο αντιεμβολιαστικό κίνημα και δεν μπορούν να δουν ότι μόλις το 10% των νοσηλευόμενων στις ΜΕΘ είναι από το 67% των εμβολιασμένων ανθρώπων και το 90% που βρίσκονται στη ΜΕΘ, και που δυστυχώς πολλές φορές δεν τα καταφέρνουν, είναι από το 33% των ανεμβολίαστων» πρόσθεσε ο κ. Πλεύρης.

Παράλληλα, ανέφερε ότι πρέπει να ληφθούν δράσεις κατά του αντιεμβολιαστικού κινήματος το οποίο, όπως είπε, στην κυριολεξία εξαπατά τους ανθρώπους και τους οδηγεί με λανθασμένες πληροφορίες να κινδυνεύει η υγεία τους.

Τα παιδιά πιέστηκαν στη διάρκεια του lockdown

Η υφυπουργός Ψυχικής Υγείας Ζωή Ράπτη σημείωσε ότι εδώ και ένα χρόνο το υπουργείο ετοιμάζει το εθνικό σχέδιο δράσης για την ψυχική υγεία, το οποίο θα είναι έτοιμο στο τέλος του χρόνου. Ανέφερε ακόμη ότι οι ανάγκες στον τομέα της ψυχικής υγείας έγιναν πιο επιτακτικές στη διάρκεια της πανδημίας, σημειώνοντας ότι τα παιδιά αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα γιατί πιέστηκαν στο μέγιστο βαθμό στη διάρκεια του lockdown.

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υπουργού Υγείας Θ. Πλεύρη

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kakokairia
Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ και προειδοποίηση για επικίνδυνα φαινόμενα - Τι ώρα και πού θα βρέχει από σήμερα Δευτέρα
Καιρός: Αναλυτική πρόγνωση ημέρα προς ημέρα
Έκτακτο δελτίο ΕΜΥ και προειδοποίηση για επικίνδυνα φαινόμενα - Τι ώρα και πού θα βρέχει από σήμερα Δευτέρα
daskala
Συγκλονιστική καταγγελία εκπαιδευτικού για ιδιωτικό σχολείο των βορείων προαστίων: “Μας πετάνε στο δρόμο χωρίς καμιά αιτιολογία, δεν με άφησαν καν να χαιρετίσω τους μαθητές μου”
Το πλέον εξοργιστικό είναι πως η διεύθυνση του σχολείου, πάντοτε σύμφωνα με την καταγγελία, προκειμένου να δικαιολογήσει σε μαθητές και γονείς την...
Συγκλονιστική καταγγελία εκπαιδευτικού για ιδιωτικό σχολείο των βορείων προαστίων: “Μας πετάνε στο δρόμο χωρίς καμιά αιτιολογία, δεν με άφησαν καν να χαιρετίσω τους μαθητές μου”