kke
Menelaos Myrillas / SOOC
«Θα είμαστε στον δρόμο του αγώνα μαζί με τους φοιτητές και τους εργαζόμενους» - Θα συμμετέχει στην κινητοποίηση 5 Μαΐου  στο Υπουργείο Παιδείας

Την άρνησή του να συμμετέχει στην «συνάντηση "επισήμων" και προσωπικοτήτων στην οποία καλεί ο δήμαρχος Δέλτα» για το ΔΙΠΑΕ δηλώνει το ΚΚΕ σημειώνοντας ότι «τέτοιου είδους συναντήσεις με αυτούς που στήριξαν και στηρίζουν την πολιτική που οδήγησε στην σημερινή κατάσταση, δεν μπορούν να δώσουν λύση».

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Τ.Ο. Δυτικής Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ ξεκαθαρίζει ότι «θα είμαστε στον δρόμο του αγώνα μαζί με τους φοιτητές και τους εργαζόμενους του ΔΙΠΑΕ, δίνοντας όλες μας τις δυνάμεις για την ακόμη πιο μαζική συμμετοχή των εργαζόμενων και των λαϊκών στρωμάτων της περιοχής στην επόμενη κινητοποίησή τους στις 5 Μαΐου  στο Υπουργείο Παιδείας».

Υπενθυμίζεται ότι φοιτητές και εργαζόμενοι βρίσκονται σε κινητοποιήσεις ενάντια στις καταργήσεις, μετακινήσεις και συγχωνεύσεις Τμημάτων στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ).

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΚΚΕ

«Οι εκλεγμένοι με τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ στον Δήμο Δέλτα, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στην Βουλή, από την πρώτη στιγμή σταθήκαμε στο πλευρό των φοιτητών του ΔΙΠΑΕ, υιοθετήσαμε τα αιτήματά τους και από την θέση μας ο καθένας τα προωθήσαμε με κάθε τρόπο. Ταυτόχρονα, χαιρετίσαμε τις μεγαλειώδεις και μαζικές κινητοποιήσεις των φοιτητικών συλλόγων, και καλέσαμε την τοπική κοινωνία μέσα από τους οργανωμένους φορείς, τα εργατικά σωματεία, τους συλλόγους επαγγελματιών, τους αγροτικούς συλλόγους, τους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους να ενώσουν τις φωνές τους με τις φωνές των φοιτητών ώστε ο αγώνας τους να πάρει ακόμη πιο μαζικά χαρακτηριστικά. 

Σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να δίνουμε την μάχη μέχρι να υλοποιηθούν τα αιτήματα των φοιτητικών συλλόγων του ΔΙΠΑΕ, για να μην προχωρήσουν οι σχεδιασμοί για κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων, και να μην βρεθούν σε δεύτερη μοίρα τα αιτήματα για τα επαγγελματικά δικαιώματα, την επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση των συγκεκριμένων τμημάτων. 

Γι’ αυτό δεν θα συμμετέχουμε στην συνάντηση «επισήμων» και προσωπικοτήτων στην οποία καλεί ο δήμαρχος Δέλτα. Δεν θεωρούμε ότι τέτοιου είδους συναντήσεις με αυτούς που στήριξαν και στηρίζουν την πολιτική που οδήγησε στην σημερινή κατάσταση, μπορούν να δώσουν λύση. Επιπλέον, στην ατζέντα της συζήτησης δεν μπαίνει το σύνολο των αιτημάτων των φοιτητών. 

Αντίθετα, θα είμαστε στον δρόμο του αγώνα μαζί με τους φοιτητές και τους εργαζόμενους του ΔΙΠΑΕ, δίνοντας όλες μας τις δυνάμεις για την ακόμη πιο μαζική συμμετοχή των εργαζόμενων και των λαϊκών στρωμάτων της περιοχής στην επόμενη κινητοποίησή τους στις 5 Μαΐου  στο Υπουργείο Παιδείας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

leipsoi
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
«Oι Λειψοί προσφέρονται για όσους προτιμούν μέρη χωρίς κοσμοσυρροή και με εύρος επιλογών για χαλάρωση, τοπική κουζίνα και εκδρομές»
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
xalkiiki pisina
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
Δεν μπορεί να πιστέψει ανθρώπου νους τα όσα συνέβησαν στην μοιραία κατασκήνωση της Χαλκιδικής, όπου η 8χρονη Αγγελική πνίγηκε στην πισίνα της.
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
υπ_παιδειας
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί
Μια συνολική εικόνα για τους διορισμούς και τις προσλήψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών 
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί