palaistini_diadilosi
«Τα επιχειρήματα πολλών δημοσιογράφων που χρηματοδοτούνται από διάφορες λίστες, μεταξύ των οποίων και λίστες πρεσβειών, γνωστά και καθόλου πρωτότυπα»

Τα γεγονότα: Το ΔΣ της ΟΛΜΕ κάλεσε την Τετάρτη 1-11-2023 για μια μέρα πανελλαδικής δράσης αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό την Δευτέρα 6-11-2023. Μέσα σε 24 ώρες τα φιλοκυβερνητικά τρολ του διαδικτύου είχαν ξεκινήσει την επίθεση με μότο «οι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί είναι αντισημίτες». Το Σαββατοκύριακο εφημερίδες και φιλοκυβερνητικοί αρθρογράφοι από το γνωστό, πλέον, μπλοκ «της σωστής πλευράς της ιστορίας» ή των «μένουμε Ευρώπη» ή όπως αλλιώς εμφανίζεται σε κάθε περίπτωση, συνέχισαν στην ίδια κατεύθυνση. Οι καθηγητές είναι αντισημίτες. Την σκυτάλη πήραν την Δευτέρα το πρωί σταθμοί όπως η ΕΡΤ και ο ΣΚΑΙ και στην ίδια κατεύθυνση αισθάνθηκε «υποχρεωμένος» και ο υπουργός Παιδείας να συναντηθεί με το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο της Ελλάδας και να κάνει και σχετική ανάρτηση, όπου με τη σειρά του καταγγέλλει την ΟΛΜΕ για αντισημιτισμό.

Τα επιχειρήματα πολλών δημοσιογράφων που χρηματοδοτούνται από διάφορες λίστες, μεταξύ των οποίων και λίστες πρεσβειών, γνωστά και καθόλου πρωτότυπα.

Γιατί να δείξετε αλληλεγγύη για τα θύματα των Παλαιστινίων και δεν δείχνετε αλληλεγγύη και για τους Ισραηλινούς;

Μετατρέπουν τον θύτη σε θύμα, αποκρύπτοντας τις αιτίες. Το παλαιστινιακό δεν αφορά την σύγκρουση δύο πλευρών, δεν είναι πόλεμος μεταξύ δύο κρατών και άρα να εγκαλείται η ΟΛΜΕ γιατί δεν παίρνει «αντικειμενικές» αποστάσεις από αυτήν την διαμάχη. Είναι ένα πρόβλημα παράνομης κατοχής εδαφών, εποικισμού και εκδίωξης πληθυσμών, με βάση όλες τις εκδοχές του διεθνούς δικαίου. Είναι συνεχές έγκλημα κατά της ανθρωπότητας επί επτά και πλέον δεκαετίες, μέσω της εγκαθίδρυσης ενός ειδικού καθεστώτος απαρτχάιντ. Στο οποίο η αντίσταση, με κάθε μέσο, είναι θεμιτή, επιβεβλημένη και αναγνωρισμένη ως δικαίωμα από το διεθνές δίκαιο. Ως τέτοιο πρόβλημα οφείλουν να το παρουσιάζουν οι εκπαιδευτικοί στους μαθητές τους, και όχι ως μια σύγκρουση «δύο πλευρών» ή πολύ περισσότερο με άλλα ανιστόρητα όπως μια σύγκρουση δύο πολιτισμών ή δύο θρησκειών. Ούτε φυσικά να αναπαράγουν τα περί δικαιώματος αυτοάμυνας του Ισραήλ. Το Ισραηλινό κράτος είναι ο θύτης και ο Παλαιστινιακός λαός το θύμα και αυτήν την ιστορική αλήθεια έχουν υποχρέωση να την «διδάσκουν» οι εκπαιδευτικοί στους μαθητές.

Γιατί δεν διαμαρτύρεστε για τις υπόλοιπες πολεμικές συγκρούσεις σε Ουκρανία, Αφρική, Αρμενία κοκ και κάνετε ειδική μέρα αλληλεγγύης για τον Παλαιστινιακό λαό;

Η ΟΛΜΕ είναι συνδικαλιστικό όργανο και ως τέτοιο πρέπει να τοποθετείται. Και ενίοτε, όχι πάντα, το κάνει και τοποθετείται υπέρ της ειρήνης. Και το έχει πράξει κι άλλες φορές όπως παλαιότερα με τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία ή τον πόλεμο στο Ιράκ, την αλληλεγγύη στους Κούρδους κ.α. Ο γράφων και το πολιτικό – συνδικαλιστικό ρεύμα στο οποίο συμμετέχει, δεν κουράζεται να θέτει μέσα στα σωματεία την ανάγκη για ανάπτυξη αντιμπεριαλιστικών – φιλειρηνικών τοποθετήσεων και δράσεων. Και δεν γίνεται σήμερα να είσαι με την ειρήνη χωρίς να καταγγέλλεις και να καλείς σε δράση ενάντια στον νούμερο ένα τρομοκράτη και εμπρηστή του πολέμου. Μπορεί οι φιλοκυβερνητικοί γράφοντες από «την σωστή πλευρά της ιστορίας» να έχουν άλλη άποψη και να θεωρούν ότι οι πάνω από 700 στρατιωτικές βάσεις του ΝΑΤΟ, τα πυρηνικά, οι εκατοντάδες χιλιάδες στρατού έξω από τα σύνορά τους είναι δυνάμεις της ειρήνης, αλλά η θέση μας είναι ότι είναι οι εμπρηστές του πολέμου και της παγκόσμιας αταξίας. Αλλά πέρα από τη συνδικαλιστική μας ιδιότητα, και ως εκπαιδευτικοί, επειδή όντως, όπως μας εγκαλούν διάφοροι δημοσιογράφοι, πρέπει να προωθούμε τις ιδέες της ειρήνης, του ουμανισμού, των ανθρωπιστικών αξιών,  δεν γίνεται να σχετικοποιούμε όλες τις πολεμικές συγκρούσεις και να μην μιλάμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο, την πιο δολοφονική μηχανή που έχει γνωρίσει το ανθρώπινο είδος, το ΝΑΤΟ, με τα δεκάδες πραξικοπήματα, εμφυλίους, επεμβάσεις, με εκατομμύρια νεκρούς σε όλα τη μήκη και πλάτη του πλανήτη. Όμως υπάρχει και μια άλλη σημαντική πλευρά. Η Παλαιστίνη είναι το ηθικό μέτρο του μεταπολεμικού κόσμου. Καμία άλλη σημαία δεν είναι τόσο γνωστή ακόμα και σε 16χρονους μαθητές, κανένα άλλο κίνημα αντίστασης, κανένα άλλο δράμα κάποιου λαού δεν συγκινεί τόσο πολύ με τη δράση του. Γιατί; Γιατί το είπε η ΟΛΜΕ στις 6-11-2023  ή γιατί αυτό το έγκλημα κατοχής, εκδίωξης, εποικισμού και απαρτχάιντ ξεπερνάει κάθε άλλο μεταπολεμικό έγκλημα σε βάρος οποιουδήποτε λαού;

Ας μην γελιόμαστε. Η ακριβοπληρωμένη επικοινωνιακή καταιγίδα με τίτλο «οι τρομοκράτες της Χαμάς και το δικαίωμα στην αυτοάμυνα του Ισραήλ» χάνει διαρκώς έδαφος. Σε όλη την Ευρώπη, σε όλον τον κόσμο γίνονται τεράστιες διαδηλώσεις και εκδηλώσεις αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό. Τα παραμύθια περί αποκεφαλισμένων μωρών και αιμοσταγών κανιβάλων της Χαμάς δεν πείθουν ούτε τον ίδιο τον Μπάιντεν. (Κάποια payroll της πρεσβείας θέλουν update). Κυβερνήσεις της Ε.Ε. αλλά και φιλοδυτικών αραβικών καθεστώτων πιέζονται από τις εκδηλώσεις αλληλεγγύης των λαών τους. Στην χώρα μας η κυβέρνηση επιθυμεί, στα πλαίσια της εθελοδουλείας της, να κάνει την χώρα ένα απέραντο αεροπλανοφόρο για την γενοκτονική ισραηλινή πολεμική μηχανή. Το αν θα το πράξει τελικά εξαρτάται από το πόσο ισχυρό θα είναι το φιλοπαλαιστινιακό κίνημα αλληλεγγύης.

Οι απειλές προς την ΟΛΜΕ και τους εκπαιδευτικούς αφορούν αυτήν την προσπάθεια ενός σύγχρονου Μακαρθισμού και την απόπειρα τρομοκράτησης του κινήματος αλληλεγγύης, ειδικά στον ευαίσθητο χώρο της νεολαίας. Το ότι η ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών βγήκε να διαχωριστεί από την θέση της ΟΛΜΕ, με κείμενο όπου περιέχει μια σύνθετη γεωπολιτική ανάλυση – όταν η ΔΑΚΕ δυσκολεύεται να γράψει μια ανακοίνωση δέκα γραμμών για άλλα σημαντικά θέματα – δείχνει την πρεμούρα, πέρα από το κωμικό της υπόθεσης.

Η γραμμή – γιατί περί γραμμής πρόκειται από την Ισραηλινή πρεσβεία – για αντισημιτική δράση των εκπαιδευτικών ίσως να σχετίζεται και με προσπάθειες διώξεων. Υπάρχει τελευταία και σχετική πείρα όπου εκπαιδευτικοί στον Πειραιά διώχθηκαν με την κατηγορία της… «κακόβουλης κριτικής στην κυβέρνηση» ή της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας».

Οι εκπαιδευτικοί δεν θα σιωπήσουμε. Εντός και εκτός τάξης.

Όπως δεν κάναμε πίσω όταν ακροδεξιοί «αγανακτισμένοι γονείς» μας απειλούσαν ως «εβραιομασόνους» γιατί διδάσκουμε ενάντια στον φασισμό και μιλάμε για το έγκλημα του Ολοκαυτώματος, έτσι δεν θα κάνουμε πίσω και τώρα.

Η αλληλεγγύη μας στον Παλαιστινιακό λαό και την Παλαιστινιακή αντίσταση είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»