Στο βήμα της Βουλής βρισκόταν ο Δημήτρης Μαρκόπουλος που διετέλεσε πρόεδρος της εξεταστικής επιτροπής και η ομιλία του προκάλεσε την αντίδραση συγγενών των θυμάτων στα Τέμπη.
Ανάμεσα τους η επιζήσασα της σιδηροδρομικής τραγωδίας Ευδοκία Τσαγκλή, αλλά και ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος των Τεμπών και συγγενής θύματος, Χρήστος Κωνσταντινίδης.
Ο Χρ. Κωνσταντινίδης σηκώθηκε και άρχισε να χειροκροτά τον Μαρκόπουλο, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο την αντίδρασή του.
Η κίνηση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση της φρουράς της Βουλής, η οποία του ζήτησε να σταματήσει και να καθίσει κάτω.
Η παρέμβαση της φρουράς προκαλεί ερωτηματικά, καθώς πρόκειται για έναν πατέρα που έχασε το παιδί του στα Τέμπη.
Ο τρόπος αντιμετώπισής του από τη φρουρά μπορεί να χαρακτηριστεί και ως bullying.
Στην παρέμβασή του, ο Δημήτρης Μαρκόπουλος μίλησε για κάποιους που είδαν την υπόθεση των Τεμπών «ως μία ρεβάνς. Το είδαν ως ένα “come back” του ανορθολογισμού και των θεωριών συνωμοσίας». Επιπλέον, υποστήριξε ότι «κάποιοι επικαλούνται τώρα την Ευρώπη. Ποιοι; Εκείνοι που το 2015, όταν εμείς, με άλλες πολιτικές δυνάμεις, προσπαθούσαμε να την κρατήσουμε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτοί ήθελαν να μας βγάλουν από την Ευρώπη. Και τώρα θέλουν μάλιστα και ευρωπαϊκή παρέμβαση. Δεν έχει κανείς το μονοπώλιο του πόνου σε αυτή την αίθουσα. Όλοι πονέσαμε» ανέφερε ο κ. Μαρκόπουλος.
«Ως γονέας παρακολούθησα την εξεταστική και όχι ως πολιτικός. Και εάν έχω κάνει κάποια λάθη, ανθρώπινα, ζητώ συγνώμη» είπε ο βουλευτής της ΝΔ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη