Την στρατηγική μέσω της οποίας θα αυξήσει τα έσοδά του από το Facebook φαίνεται να έχει αποφασίσει ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ, με τα Likes να είναι το... μυστικό.
Όπως συμβαίνει ήδη από τα τέλη Σεπτεμβρίου, οι εταιρίες που διατηρούν προφίλ στο κοινωνικό δίκτυο, πρέπει να πληρώνουν για να προβάλλονται οι δημοσιεύσεις τους σε περισσότερο κόσμο. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής, όπως αναφέρει η Καθημερινή της Κυριακής, ήταν να μειωθεί στο 50% το πλήθος των χρηστών που λαμβάνουν τις ενημερώσεις από τις εταιρίες που έχουν κάνει «Like».
Το νέο όπλο του αμερικανικού «Κολοσσού» των social media είναι η αλλαγή στον αλγόριθμο EndeRank που καθορίζει τη θα βλέπει στην κεντρική του σελίδα ο κάθε χρήστης. Η αλλαγή αυτή μείωσε και άλλο τα... περιθώρια δωρεάν διαφήμισης για τις εταιρίες, οι οποίες ελπίζουν στην εφαρμογή μιας ξεχωριστής «σελίδας» με το όνομα Pages Feed, όπου θα προβάλλονται όλες οι ενημερώσεις των εταιριών που έχει πατήσει Like ο χρήστης.
Την ίδια ώρα, το Facebook προωθεί την υπηρεσία «promoted post» και για ιδιώτες, οι οποίοι θα θέλουν να επικοινωνήσουν με αρκετό κόσμο και να προβάλλουν τις θέσεις του
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη