Thumbnail
Αναφορικά με πρόταση της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ για την ίδρυση νέου Τμήματος «Επιστημών Εκπαίδευσης στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες»

Αναφορικά με πρόταση της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ

Εύλογα ερωτήματα προκαλεί η πρόταση της Κοσμητείας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ προς τη Σύγκλητο του Ιδρύματος, σύμφωνα με την οποία προτείνεται η ίδρυση νέου Τμήματος «Επιστημών Εκπαίδευσης στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες», ως συνέχεια του Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
(ΦΠΨ).

Εύλογα ερωτήματα, αφού στην εν λόγω πρόταση ως τομείς κατάρτισης των πτυχιούχων του προτεινόμενου νέου Τμήματος καταγράφονται αντικείμενα που όλα τους διδάσκονται εδώ και χρόνια στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ, όπως «η ειδική
αγωγή, η διαπολιτισμική εκπαίδευση, οι τεχνικές διδασκαλίας και μάθησης, η μελέτη του κοινωνικού πλαισίου λειτουργίας της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικές καινοτομίες, η χρήση των τεχνικών ΤΠΕ στη διδακτική και μαθησιακή διδασκαλία, η οργάνωση, διοίκηση και αξιολόγηση στην εκπαίδευση».

Εύλογα ερωτήματα, αφού οι πτυχιούχοι του προτεινόμενου νέου Τμήματος, σύμφωνα πάντα με την πρόταση, θα μπορούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί ΠΕ02 (φιλόλογοι) στην δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ ήδη ως φιλόλογοι μπορούν να εργαστούν
οι απόφοιτοι των υπαρχόντων Τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής, τα οποία Τμήματα διαθέτουν πολυετή εμπειρία, εξειδίκευση και κατάλληλη στελέχωση.

Εύλογα ερωτήματα, αφού στην τρέχουσα μνημονιακή περίοδο οικονομικής ασφυξίας των Ιδρυμάτων η διεκδίκηση -πάντα σύμφωνα με την πρόταση- προνομιακά μεγάλου αριθμού νέων θέσεων μελών ΔΕΠ για το προτεινόμενο νέο Τμήμα, εκ των πραγμάτων θα
λειτουργήσει αρνητικά ως προς τη δυνατότητα μερικής έστω αποκατάστασης του συνεχώς μειούμενου, από το 2010 και έπειτα, διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού των ήδη υπαρχόντων Τμημάτων.

Στη βάση των παραπάνω ερωτημάτων, δηλώνουμε την αδυναμία κατανόησης εκ μέρουςμας της αναγκαιότητας ίδρυσης του προτεινόμενου νέου Τμήματος και διατυπώνουμε εκ νέου την πάγια θέση μας, ότι δηλ. το επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης το οποίο υπηρετούμε προάγεται μόνο μέσα από την ενιαία και συγκροτημένη ανάπτυξή του και όχι μέσω της επικάλυψης και της διάσπασής του.

Προεδρείο της Συνόδου

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΟΕΔΡΩΝ/ΚΟΣΜΗΤΟΡΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ/ΣΧΟΛΩΝ
Πρόεδρος: Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, Αναπλ. Πρόεδρος: Αθανάσιος Αϊδίνης Γραμματέας: Γιάννης Σπαντιδάκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plastiko.jpg
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Επιστήμονες από το Διεθνές Κέντρο Φυσιολογίας και Οικολογίας Εντόμων στο Ναϊρόμπι στην Κένυα ανακάλυψαν ότι οι προνύμφες του Κενυατικού μικρού...
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε