Thumbnail
μοριοδότηση

Έγκριση του από 12/10/2016 Πρακτικού της Επιστημονικής Ομάδας Ευθύνης (ΕΟΕ) του υπό έγκριση Έργου της Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών nστα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου σχετικά με τη μοριοδότηση των υποψηφίων επιμορφωτών που υπέβαλαν αίτημα ένταξης στο Μητρώο Επιμορφωτών του Ι.Ε.Π. με βάση τη σχετική Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Ο Πρόεδρος ενημερώνει τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ότι ο κ. Ιωάννης Μπαθιανάκης, ο οποίος εκτελεί χρέη Προϊσταμένου του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων, διαβιβάζει το από 12/10/2016 Πρακτικό της Επιστημονικής Ομάδας Ευθύνης (ΕΟΕ) του υπό έγκριση Έργου της Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στα νέα  Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου σχετικά με τη μοριοδότηση των υποψηφίων επιμορφωτών που υπέβαλαν αίτημα nένταξης στο Μητρώο Επιμορφωτών του Ι.Ε.Π. με βάση τη σχετική Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (αρ. πρωτ.: 1757/13-10-2016):

«Στην Αθήνα, 12/10/2016, ημέρα Τετάρτη και ώρα 20:00, συνεδρίασε η ΕΟΕ (Επιστημονική Ομάδα Ευθύνης) η οποία ορίστηκε με την υπ. αριθμ. 38/22-09-2016 Πράξη του Δ.Σ. του ΙΕΠ για τον σχεδιασμό, τον συντονισμό, την συνολική εποπτεία του έργου της επιμόρφωσης, την αξιολόγηση και την εισήγηση της τελικής επιλογής των επιμορφωτών, καθώς και την υλοποίηση του επιμορφωτικού προγράμματος στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών, κατόπιν
πρόσκλησης του συντονιστή της ΕΟΕ κ. Σταύρου Γιαγκάζογλου στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την υλοποίηση του υπό ένταξη έργου της Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών
Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Παρέστησαν οι κ.κ. Σταύρος Γιαγκάζογλου, Άγγελος Βαλλιανάτος, Γιώργος Στριλιγκάς, Μαρία Συργιάννη και Αντώνιος Παναγάκης. Δεν παρέστη ο κ. Μάριος Λιάγκης-Κουκουνάρας, λόγω ανειλημμένων ακαδημαϊκών υποχρεώσεων.

Μετά τη διαπίστωση της κατά τον νόμο απαρτίας, η ΕΟΕ προχώρησε τις εργασίες της. Οι υποβληθείσες εμπρόθεσμες και οριστικές αιτήσεις των υποψηφίων ήταν 128. Εν συνεχεία η ΕΟΕ προχώρησε στην εξέταση των αιτήσεων ως προς τα απαραίτητα προσόντα που ορίζονται στην υπ. αριθμ. 7025/12-09-2016 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο μητρώο επιμορφωτών του Ι.Ε.Π. για την υποστήριξη της εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Από τις παραπάνω αιτήσεις διαπιστώθηκε ότι 25 αιτήσεις δεν πληρούσαν τους όρους, τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια που ορίζονται στην ως άνω αναφερόμενη πρόσκληση.

Η ΕΟΕ έκρινε ότι διέθεταν τα απαραίτητα προσόντα για την ένταξη στο εν λόγω Μητρώο οι παρακάτω υποψήφιοι/-ιες οι οποίοι/-ες αναφέρονται στον παρακάτω

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
πίνακα σε αλφαβητική σειρά: 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tzami_thraki.jpg
Μη κρατικά ΑΕΙ: Άνοιξαν το δρόμο για... Τουρκικό Πανεπιστήμιο στη Θράκη;
Θεωρητικά, η πανεπιστημιακή διείσδυση της Τουρκίας στη Θράκη και στο ανατολικό Αιγαίο θα δυσχεραίνετο εάν ετίθετο ως θεμελιώδης και απαράβατος όρος...
Μη κρατικά ΑΕΙ: Άνοιξαν το δρόμο για... Τουρκικό Πανεπιστήμιο στη Θράκη;
kardiologos_2.jpg
Καρδιοπαθείς εκπαιδευτικοί και μαθητές: Πώς το κράτος τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο
Σημαντικό πρόβλημα το οποίο απασχολεί, παρά τις κατά καιρούς θετικές παρεμβάσεις και βελτιώσεις, ικανό αριθμό καρδιοπαθών εκπαιδευτικών αποτελεί το...
Καρδιοπαθείς εκπαιδευτικοί και μαθητές: Πώς το κράτος τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο
paideias
Προσλήψεις και διορισμοί εκπαιδευτικών 2020-2025: Οι αριθμοί, οι ελλείψεις και οι προκλήσεις
Παρά την πρόοδο στους μόνιμους διορισμούς, οι αριθμοί δείχνουν ότι το σύστημα εξακολουθεί να εξαρτάται έντονα από αναπληρωτές, ειδικά στην...
Προσλήψεις και διορισμοί εκπαιδευτικών 2020-2025: Οι αριθμοί, οι ελλείψεις και οι προκλήσεις
teacher
Επαγγελματική εξουθένωση στους εκπαιδευτικούς: Μια ανατομία της ψυχικής φθοράς στην καρδιά της εκπαίδευσης
Η αθέατη πλευρά του σχολείου: Η σιωπηλή κρίση πίσω από την έδρα
Επαγγελματική εξουθένωση στους εκπαιδευτικούς: Μια ανατομία της ψυχικής φθοράς στην καρδιά της εκπαίδευσης