Η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί, μετά το κύμα αντιδράσεων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι σκοπός της διαφήμισης ήταν να καταδείξει ότι το αφρόλουτρο της Dove ταιριάζει σε κάθε γυναίκα, ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα δεν κατάφερε να περάσει αυτό το μήνυμα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη