Thumbnail
Πρωινές τάξεις χωρίς δασκάλους και ολοήμερα που δεν λειτουργούν περιλαμβάνονται στα δημοτικά σχολεία της δυτικής Θεσσαλονίκης έναν μήνα μετά το πρώτο κουδούνι.

 Από το “κύμα των προσλήψεων” αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που προανήγγειλε την περασμένη εβδομάδα για όλη την Ελλάδα ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, στη δυτική Θεσσαλονίκη έφτασαν και φέτος “σταγόνες”: Η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατέγραψε τα κενά άμεσης προτεραιότητας, ζήτησε 59 δασκάλους αλλά καλύφθηκαν εννέα θέσεις, ενώ από τους 36 νηπιαγωγούς που ζητήθηκαν ανακοινώθηκε η πρόσληψη πέντε. Να σημειωθεί ότι η αυριανή μέρα έχει προσδιοριστεί από τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο ως καταληκτική για την επίλυση του προβλήματος των κενών στα σχολεία.

“Η κατάσταση είναι οριακή για τη λειτουργία των σχολείων, είμαστε καθημερινά σε... εμφύλια σύγκρουση με γονείς που διαμαρτύρονται”, τονίζει στη “Μ” ο διευθυντής της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Κοντογιαννίδης.
Τα κενά που υπάρχουν εντοπίζονται κατά βάση στις ειδικότητες των ξένων γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά), της μουσικής, των καλλιτεχνικών, της θεατρικής αγωγής, της πληροφορικής και της φυσικής αγωγής.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Μία από τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, όπου στο ολοήμερο είχαν δηλώσει συμμετοχή 38 μαθητές και μέχρι την περασμένη εβδομάδα χρέη φύλαξης παιδιών εκτελούσε ο... διευθυντής.

Η προσωρινή λύση που βρέθηκε ήταν να συμπτυχθούν σε δύο τα τρία τμήματα της Γ’ τάξης, ώστε να καλύπτονται εκ περιτροπής τα κενά από τους άλλους δασκάλους, όμως αυτή η λύση έχει σοβαρές παρενέργειες στα δύο εναπομείναντα τμήματα, τα οποία λειτουργούν στα όρια της προβλεπόμενης πληρότητας (με 26 μαθητές έκαστο).

Ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων Δημήτρης Καραβυζίνιας τονίζει ότι πρόκειται για ένα πρόβλημα που αφορά την καθημερινότητα δεκάδων παιδιών και γονέων που αναζητούν λύσεις.

Στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, που έχει σχεδόν 300 μαθητές, σήμερα αναμένεται να ανακοινωθεί ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να λειτουργήσει το ολοήμερο, γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις από γονείς.

“Η οδηγία του υπουργείου Παιδείας είναι να καλύπτονται κατά προτεραιότητα τα πρωινά τμήματα και κατόπιν τα ολοήμερα, εκ περιτροπής από τους υπάρχοντες δασκάλους, οπότε προκαλούνται πολλά προβλήματα καθημερινά”, εξηγεί ο προϊστάμενος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Νίκος Ακριτίδης. Ελλείψει κονδυλίων, ο ίδιος εξηγεί ότι “αυτή τη στιγμή κάνουμε μεγάλες προσπάθειες να διερευνηθεί αν υπάρχει δυνατότητα μετακινήσεων από την ανατολική στη δυτική Θεσσαλονίκη, αλλά πρόκειται για μια δύσκολη διαδικασία”.

Κ.Κεκελιάδης

makthes.gr

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα