Thumbnail
Η επανάληψη της πρόσκλησης ποντάρει στην δουλικότητα

Παραθέτουμε παρακάτω μια γενναία επιστολή του Γιάννη Δέλλα, Διευθυντή του Δ.Σ. Κωσταραζίου (Καστοριά) σχετικά με την κλήση του για συμμετοχή στις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης.

Αξιότιμε κύριε Δντή Π.Ε. Καστοριάς
Ανταποκρινόμενος στα αναγραφόμενα στο email σας , σας αναφέρω ότι το παρέλαβα και θα ανταποκριθώ στην κλήση σας, προκειμένου:
Πρώτον : Να επαναδιατυπώσω την απόφαση μου να ακολουθήσω τις αποφάσεις του συνδικαλιστικού μου οργάνου ( ΔΟΕ) περί αποχής από τις διαδικασίες της αξιολόγησης.
Δεύτερο: Να επισημάνω ότι η επανάληψη της πρόσκλησης ποντάρει στην δουλικότητα. Ο εκφοβισμός που εμπεριέχεται ποντάρει στην μεταμέλεια, στο σκύψιμο του κεφαλιού. Αναρωτιέμαι: Τέτοιους δασκάλους χρειάζεται η εκπαίδευση; Υποτακτικά όντα πώς θα μπορούν να διδάξουν αξίες και αρχές;
Η εκπαίδευση για να σταθεί και να ανταποκριθεί στην αποστολή της έχει ανάγκη:
• Από ελεύθερους και όχι υποτακτικούς εκπαιδευτικούς
• Από παιδαγωγούς –διευθυντές και όχι από δντές μάνατζερ - αξιολογητές
Τρίτον: Να τονίσω ότι η αξιοπρέπεια του δασκάλου δεν μπορεί να εξαργυρώνεται με θέσεις ή με επιδόματα.
Ο Νίκος Καζαντζάκης είπε: « Αξιοπρέπεια δεν είναι να κατέχω τιμές αλλά να τις αξίζω».
 

Δέλλας Γιάννης
Διευθυντής ( για όσο καιρό με αφήσετε) του Δ.Σ. Κωσταραζίου
Αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΠΕ Καστοριάς

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»