Thumbnail
Του Ιωάννη Μπουλαλά

Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Σχετικά με την υπ’ αριθμ.Φ.361.22/26/79840/Ε3/19-05-2015 Υπουργική Απόφαση που αφορά στην επιλογή των υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης και Εργαστηριακών Κέντρων και στην οποία αναφέρονται ότι λογίζεται σαν διδακτική υπηρεσία: 

α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες Α’/θμιας και Β’θμιας Εκπαίδευσης, β) οι άδειες κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου, γ) η θητεία σχολικού συμβούλου, δ) η θητεία σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.), ε) η θητεία σε θέσεις Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής, Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων, στ) η θητεία των υπευθύνων ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ, ΣΕΠ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων.

Επίσης στα κριτήρια επιλογής ( άρθρα 18 και 19 του νόμου 4327/2015), αναφέρονται τα εξής: 

β) Διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. 

Ειδικότερα: 

Α.1) Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Σχολικού Συμβούλου, Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Γραφείου Εκπαίδευσης, Προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή Αναπληρωτή Προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Διευθυντή σχολικής μονάδας Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ή Ε.Κ., υπεύθυνου ΚΠΕ: 0,5 μονάδα για κάθε έτος. Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του παρόντος εδαφίου αποτιμάται με δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. 

Α.2)Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου σχολικής μονάδας, προϊσταμένου τμήματος εκπαιδευτικών θεμάτων διεύθυνσης εκπαίδευσης, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ., Υπευθύνου Τομέα Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ., υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων στη διεύθυνση εκπαίδευσης, υπευθύνου Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.), Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων: 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι μία (1) μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. 

Α.3) Η άσκηση καθηκόντων σε περισσότερες από μία θέση από αυτές που περιγράφονται στα προηγούμενα δύο εδάφια μοριοδοτείται αθροιστικά,  με 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Στα δυο αυτά σημεία μοριοδότησης των εκπαιδευτικών, υπάρχει μια κατάφορη αδικία προς τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής οι οποίοι είναι τοποθετημένοι ως ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στις κατά τόπους Διευθύνσεις , με πολλαπλές αρμοδιότητες.

 

Αναλυτικότερα, έχουν την αποκλειστική ευθύνη του προγραμματισμού καθώς και της διοργάνωσης και διεξαγωγής για:

  1. Όλες τις αθλητικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις που αφορούν τόσο στην Α’/θμια, όσο και στη Β’/θμια εκπαίδευση του νομού τους, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. 
  2. Τους Πανελλήνιους Αγώνες Λυκείων κ ΕΠΑΛ Ελλάδας και Κύπρου μέσα από τους οποίους πριμοδοτούνται,  οι μαθητές για την εισαγωγή τους στην Ανώτατη Εκπαίδευση, αλλά και τους αγώνες «Αθλοπαιδειάς» στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας .
  3. Τις επίσημες εκδηλώσεις για τον εορτασμό εθνικών επετείων (τιμητικές εκδηλώσεις και παρελάσεις 28ης Οκτωβρίου και 25ης Μαρτίου), με ευθύνη όλων των πολιτικών τμημάτων (Σχολεία, Πανεπιστήμιο και Τ.Ε.Ι.,  Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, Πρόσκοποι και Οδηγοί, κτλ.).
  4. Τις επίσημες εκδηλώσεις για τον εορτασμό θρησκευτικών εορτών. 
  5. Επίσης έχουν την  απόλυτη ευθύνη, διοργάνωση και επίβλεψη του εξεταστικού κέντρου των πανελληνίων εξετάσεων για την εισαγωγή υποψηφίων στα Τμήματα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού  (Τ.Ε.Φ.Α.Α. ).
  6. Επιπλέον, είναι αρμόδιοι για τη διανομή αθλητικού υλικού στα σχολεία Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης.
  7. Υποβοηθούν το έργο των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων σε θέματα που αφορούν στη βελτίωση της Εκπ/σης στον τομέα της Φυσικής Αγωγής και διοργανώνουν σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο ενημερωτικές – επιμορφωτικές ημερίδες και σεμινάρια.
  8. Εισηγούνται την ίδρυση και λειτουργία νέων σχολικών γυμναστηρίων και άλλων αθλητικών εγκαταστάσεων.
  9. Παρακολουθούν την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία των σχολικών γυμναστηρίων, φροντίζουν για την βελτίωση και εισηγούνται τη λήψη μέτρων σε θέματα ανάπτυξης του αθλητισμού και καλής λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων.
  10. Συμμετέχουν ως μέλη στην επιτροπή ελέγχου και αδειοδότησης των ιδιωτικών γυμναστηρίων.
  11. Συμμετέχουν ως Α’ Αντιπρόεδροι στην Ο.Ε.Σ.Α. κάθε νομού.
  12. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους συντάσσουν και υποβάλλουν γενική έκθεση για τις δραστηριότητές τους, τα προβλήματα που εντόπισαν καθώς και προτάσεις  για την επίλυσή τους.
  13. Τέλος, σε συνεργασία με άλλα τμήματα των Διευθύνσεων Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης συνδιοργανώνουν και συμμετέχουν σε διεθνή προγράμματα  που έχουν σχέση με τον αθλητισμό.

Περιμένουμε από το Υπουργείο να διορθώσει αυτή την αδικία και να υπάρξει, ισονομία και ισοτιμία προς όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα δημόσια σχολεία της χώρας. 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 31/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παστίτσιο
Θεσσαλονίκη: Ο «αλγόριθμος του αρχαίου παστίτσιου», 4.500 χρόνια επαναλαμβάνεται σήμερα στην τεχνητή νοημοσύνη
Από την απλή πρόσθεση και διαίρεση στη βέλτιστη πτήση ενός drone
Θεσσαλονίκη: Ο «αλγόριθμος του αρχαίου παστίτσιου», 4.500 χρόνια επαναλαμβάνεται σήμερα στην τεχνητή νοημοσύνη