Thumbnail
Μάριος Μαγιολαδιτης

Με καθυστέρηση ξεκίνησε η φετινή λειτουργία των Δημοσίων ΙΕΚ και στη συνέχεια ακολούθησε ένας πρωτοφανής αριθμός αποσπάσεων μονίμων εκπαιδευτικών ώστε τελικά να "διασφαλιστεί η εύρυθμη εκπαιδευτική λειτουργία" όπως ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας σε γραπτή της απάντηση έπειτα από σχετική ερώτηση.
Ωστόσο, στο κομμάτι της πρόσληψης ωρομισθίων εκπαιδευτικών παραμένουν αναπάντητα ερωτήματα που δεν μπορούν απλά να απαντηθούν με το ότι το Υπουργείο έδρασε κάτω από συνθήκες πίεσης γιατί αυτά τα προβλήματα δεν είναι ούτε φετινά ούτε άγνωστα.
Πρώτο και ερώτημα είναι με ποια κριτήρια έγιναν οι αποσπάσεις μονίμων, γιατί δεν υπάρχει ενιαία στρατηγική από το υπουργείο και γιατί η εκπαίδευση ενηλίκων αντιμετωπίζεται πάντα αποσπασματικά και με τόση προχειρότητα.
Πάμε όμως τώρα σε κάποια πιο άμεσα ερωτήματα:
Γιατί υπήρξε τέτοιος αιφνιδιασμός και ξεκίνησαν οι αναθέσεις μαθημάτων από τους προσωρινούς πίνακες μοριοδότησης υποψηφίων και πριν ακόμα αναρτηθούν οι τελικοί πίνακες, δίνοντας μια εικόνα ότι η προκήρυξη και η κατάταξη (μάλιστα για πρώτη φορά σε δυο πίνακες: αυτού των πιστοποιημένων εκπαιδευτών ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και αυτού των υπολοίπων) έγιναν απλά για τα μάτια του κόσμου;
Την παραπάνω εικόνα ενισχύουν οι συνεχείς καταγγελίες ότι διευθυντές των ΙΕΚ ανά την επικράτεια στην ουσία αγνόησαν τους πίνακες κατάταξης και κινήθηκαν με βάση "τα καθιερωμένα" δηλαδή κάλεσαν εκπαιδευτικούς που είχαν απασχοληθεί τα προηγούμενα χρόνια να αναλάβουν υπηρεσία παρακάμπτοντας τα φετινά αποτελέσματα.
Ερωτηματικά προκαλεί και ο τρόπος ανάθεσης αφού κάποια ΙΕΚ επιλέγουν να δώσουν όλες τις διαθέσιμες ώρες στους πρώτους ενώ κάποια άλλα μοιράζουν τις ώρες σχεδόν στο σύνολο(!) των αιτηθέντων.
Νομίζω ότι για να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα θα πρέπει, όπως είναι και το  σωστό άλλωστε, να αναρτηθούν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ οι απασχολούμενοι ωρομίσθιοι οι οποίοι ανέλαβαν υπηρεσία, τις ώρες απασχόλησης του καθενός όπως ακριβώς γίνεται με τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που υπάγονται στον ίδιο φορέα.
Σε διαδικασίες προσλήψεων στο δημόσιο θα πρέπει να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Μάριος Μαγιολαδιτης
Μαθηματικός

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholika-vivlia.jpg
Το ρεπορτάζ του alfavita.gr για την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή σχολικών βιβλίων συζητιέται αύριο Δευτέρα στη Βουλή
Αύριο στη Βουλή συζητιέται επίκαιρη ερώτηση για το πολλαπλό βιβλίο και την εμπλοκή μεγάλου φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή.
Το ρεπορτάζ του alfavita.gr για την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού στη συγγραφή σχολικών βιβλίων συζητιέται αύριο Δευτέρα στη Βουλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Εκπαιδευτικοί Ρεθύμνου: «Να αποσυρθεί κάθε διαδικασίας δίωξης στους εκπαιδευτικούς»
«Η δικαστική δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που μονιμοποιήθηκαν χωρίς αξιολόγηση και ο επίμονος αγώνας χιλιάδων συναδέλφων απέναντι σε ένα...
Εκπαιδευτικοί Ρεθύμνου: «Να αποσυρθεί κάθε διαδικασίας δίωξης στους εκπαιδευτικούς»