Thumbnail

Ο υπουργός Παιδείας, σε αγαστή σύμπνοια και σύμπλευση με τη συντεχνιακή ηγεσία της ΟΙΕΛΕ – που έχει ως καταστατικό σκοπό της την κατάργηση των ιδιωτικών σχολείων, θέτει σε εφαρμογή το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, που συμπυκνώνεται στην πρόταση «η ιδιωτική εκπαίδευση είναι παθογενένεια, που πρέπει να εξαλειφθεί». Όχι, βέβαια, με άμεση νομοθετική ρύθμιση, που θα ερχόταν σε ευθεία σύγκρουση με τη συνταγματική κατοχύρωσή της ήδη από το 1827 (Σύνταγμα της Τροιζήνας), αλλά με έμμεσους τρόπους, δόλιες διοικητικές ρυθμίσεις ή τροπολογίες που πλήττουν τον πυρήνα λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων.
Εν προκειμένω, ο κ. υπουργός καλεί τα ιδιωτικά σχολεία να καταθέσουν τις απόψεις τους προσπαθώντας έτσι να στήσει έναν προσχηματικό διάλογο για προαποφασισμένες θέσεις, που προωθεί προς ψήφιση. Το άρθρο 40 που θέλει να εισαγάγει για ψήφιση σε κάποιο άγνωστο μέχρις στιγμής νομοσχέδιο ως τροπολογία:

1.    Απαγορεύει στα ιδιωτικά σχολεία να αξιοποιούν τις εγκαταστάσεις τους με οποιαδήποτε απογευματινή δραστηριότητα σχετική με τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα του σχολείου 
2.    Απαγορεύει οποιοδήποτε μάθημα πέραν του υποχρεωτικού κρατικού προγράμματος, 
3.    Απαγορεύει τη λειτουργία τμημάτων ξένων γλωσσών και φροντιστηριακών μαθημάτων μετά το επίσημο κρατικό πρόγραμμα
4.    Απαγορεύει την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού τους και την αντικατάσταση όσων κρίνονται ανεπαρκείς
5.     Αντικαθιστά τους δικαστές με συνδικαλιστές
6.    Μεταφέρει δολίως τη διοίκηση και διαχείριση των ιδιωτικών σχολείων στη φιλικά προσκείμενη σε αυτόν ηγετική συντεχνία της ΟΙΕΛΕ.

Στις 26-10-2015 σε συνέντευξή του  στο Realfm, κ. υπουργός ευθαρσώς δήλωνε: «Το δημόσιο σχολείο θέλουμε να ενισχύσουμε και όχι την ιδιωτική εκπαίδευση». Στη διαδρομή, όμως, φαίνεται ότι ξέχασε τον καθ’ όλα επιτακτικό αυτόν στόχο, τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου, και αποφάσισε να διαλύσει τα ιδιωτικά σχολεία, προκειμένου να  ικανοποιήσει τους όψιμους πολιτικούς φίλους του, την ηγετική συντεχνία της ΟΙΕΛΕ. 
Ο κ. Φίλης, βέβαια, ουδόλως ενδιαφέρεται για τις απόψεις του Συνδέσμου μας, που εκπροσωπεί όλα τα ιδιωτικά σχολεία της χώρας. Ενδιαφέρεται μόνο να ισχυριστεί ότι προηγήθηκε «δημοκρατικός διάλογος», του είδους όμως που θα χαρακτηριζόταν ως το  πιο σύντομο σοβιετικό ανέκδοτο (στα οποία από ό,τι φαίνεται αρέσκεται ο κ. υπουργός). Όμως, δυστυχώς, συνιστά μια μεθόδευση, η οποία αναδεικνύει το είδος της δημοκρατίας και της παιδείας που ονειρεύεται ο κ. υπουργός για την χώρα μας. 

                          Το Διοικητικό Συμβούλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;