Thumbnail
Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ομόφωνα, αποφάσισε ότι στηρίζει τη συμμετοχή του Ι.Ε.Π. μέσω του Προέδρου του Γ. Κουζέλη,στην Επιτροπή του ΥΠ.Π.Ε.Θ. που αφορά στον εκσυγχρονισμό των Προεδρικών Διαταγμάτων τα οποία αφορούν στη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολική και δημοτικό) και στην αξιολόγηση των μαθητών και ορίζει την Ομάδα Εργασίας ως ακολούθως: Συντονίστρια Μαρία – Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Ε.Π., και με τα κάτωθι μέλη:

1) Ελένη Καραγιάννη, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π.,κλ.ΠΕ70.

2) Βασίλειο Καρναβά, Σύμβουλο Β του Ι.Ε.Π.,ΠΕ70

3) Αναστασία Ταμπακοπούλου –Κότσιρα, Σύμβουλο Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 70 4) Ευστρατία Σοφού, Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ 60 Έργο της Επιτροπής είναι η επεξεργασία, επικαιροποίηση και διαμόρφωση των Κείμενων Διατάξεων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει αμισθί στο κτίριο του Ι.Ε.Π. εντός εργασιακού ωραρίου με την υποχρέωση να παραδώσει τελική εισήγηση των εργασιών της έως 31 Μαΐου 2016.

Το στίγμα των αλλαγών

Το στίγμα των επικείμενων αλλαγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήδη έχει δώσει ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, στη τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, με προσκεκλημένους του Μορφωτικούς Ακόλουθους Πρεσβειών των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συγκεκριμένα ο υπουργός ανακοίνωσε τα εξής:

- Το πρώτο θέμα είναι η δημιουργία ενός ανανεωμένου ολοήμερου σχολείου, Δημοτικού Σχολείου με προσχολικές διετής σπουδές στο Νηπιαγωγείο, λίγο ανανεωμένου, γιατί θέλουμε να ανανεώσουμε το περιεχόμενο των μαθημάτων, να ανανεώσουμε τις εκπαιδευτικές μεθόδους και να ανανεώσουμε επίσης και τον τρόπο αξιολόγησης των παιδιών.

- Ήδη το επόμενο χρονικό διάστημα θα περάσουμε σε αλλαγές ορισμένων βιβλίων, σε περιορισμό του προγράμματος του αναλυτικού ως προς ορισμένα μαθήματα και σε περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών και των μαθητριών.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: Όχι, βαθμολογική κλίμακα αλλά περιγραφική αξιολόγηση δυνατοτήτων και προβλημάτων που έχει το κάθε παιδί.

Ο Υπουργός Παιδείας προανήγγειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης αλλαγές στο πρόγραμμα Σπουδών . Συγκεκριμένα ανέφερε τα παρακάτω:

'Σημαντικό ζήτημα αποτελεί για το Υπουργείο Παιδείας η στοχευμένη προώθηση αλλαγών στα προγράμματα σπουδών όλων των βαθμίδων, ορισμένες από τις οποίες θα ξεκινήσουν από την επόμενη σχολική χρονιά, γιαυτό χρειάζεται να ληφθούν έγκαιρα αποφάσεις και να ληφθούν υπόψη στον προγραμματισμό μας. Κοινή διαπίστωση όλων είναι η αναγκαιότητα για την ελάφρυνση της ύλης και τη μείωση του εξεταστικού φόρτου των μαθητών. Ζητήματα που πρέπει να εξεταστούν με μια συνολική μελέτη και αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών από το ΙΕΠ.'

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Ανάκληση πρόσληψης αναπληρώτριας – ψυχολόγου λόγω μη γνησιότητας τίτλων
Ανάκληση προσλήψεων αναπληρώτριας ΠΕ23-Ψυχολόγων για τα έτη 2020-21, 2021-22, 2022-23 λόγω μη γνησιότητας τίτλων
Υπουργείο Παιδείας: Ανάκληση πρόσληψης αναπληρώτριας – ψυχολόγου λόγω μη γνησιότητας τίτλων
foto_education_pencils_2.jpg
Εκπαιδευτικοί: «Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων τμημάτων σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία»
«Πάει περίπατο το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών που μετατρέπονται σε «παιδοφύλακες»
Εκπαιδευτικοί: «Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων τμημάτων σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία»